// پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۷

واکنش منتقدین به بازی Starfield

به‌تازگی میانگین امتیازات بازی Starfield منتشر شده و شاهد عملکرد بسیار خوبی از جدیدترین انحصاری ایکس باکس هستیم.

Starfield را می‌توان بازی مهمی برای دانست. استودیو بتسدا گیم بیش از ۲۵ سال بود که آی‌پی جدیدی را خلق نکرده بود و استارفیلد، مسیر تازه‌ای برای این استودیو دوست داشتنی در صنعت بازی‌های ویدیویی است. محصوری که تاد هاوارد، کارگردان استارفیلد، از آن به‌عنوان Skyrim در فضا یاد کرده است و کمتر از یک هفته دیگر هم در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

البته اگر نسخه پرمیوم ادیشن بازی را خریداری کرده باشید، از فردا قادر به تجربه Starfield خواهید بود. استارفیلد یک بازی اکشن نقش آفرینی است که بازیکنان را در نقش یکی از اعضای جست و جوی فضایی شرکت Constellation وارد بازی شده و داستان ۲۰ سال پس از یک جنگ عظیم با نام Colony War روایت می‌شود. این در حالی است که به‌تازگی میانگین امتیازات بازی Starfield منتشر شده و شاهد عملکرد بسیار خوب جدیدترین انحصاری ایکس باکس هستیم.

در ادامه می‌توانید نظرات بعضی از منتقدان بازی Starfield را در زومجی مطالعه کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Starfield

  • سازنده: بتسدا گیم
  • ناشر: بتسدا سافت‌ورکس
  • سبک: اکشن نقش آفرینی
  • پلتفرم: کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس
  • تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ماه / ۱۰ شهریور ماه دسترسی زودهنگام برای نسخه ویژه بازی

والپیپر جدید بازی Starfield

گیمینگ بولت: ۱۰۰ از ۱۰۰

به‌عنوان محصولی که به اندازه موضوعاتی که تحت پوشش قرار می‌دهد، به‌طور غیر قابل درکی بزرگ و بی حد و مرز است، استارفیلد در راه‌ها و مسیر‌های بی‌شماری توقع را از سبک خود و صنعت بازی‌های ویدویی بالا برده است.

اسکرین‌رنت: ۹۰ از ۱۰۰

Starfield یک محصول کلاسیک و بازگشت پیروزمندانه به بازی‌های پرمخاطب برای استودیو بتسدا گیم است.

دوال شاکرز: ۹۰ از ۱۰۰

استارفیلد یک برد برای بتسدا و همه انسان‌هایی است که رویای سرنوشتی را در سر داشتند که در ستارگان متولد شده باشد.

گیم اینفورمر: ۸۵ از ۱۰۰

مدت زمان زیادی طول کشید تا عاشق Starfield شوم. حتی پس از این اتفاق، جنبه‌های مشخصی از آن برای من کار نکرد. اما، چیزهایی که از آن لذت نبردم، بسیار بیشتر از شور و اشتیاقم برای این جهان علمی تخیلی جدید و ارجینال، وسعت ماجراجویی‌های آن و داستان‌های در هم تنیده جذاب آن بود. با این انتظار به داخل بازی بروید که علاقه پیدا کردن به گیم‌پلی وسیع فضایی بازی زمان‌بر است و این جهان، ارزش کشف کردن موارد مختلف را دارد.

گیم اسپات: ۷۰ از ۱۰۰

قطعا Starfield لحظات خاص خود را دارد. گان‌پلی رضایت بخش بازی سبب شده تا مبارزات هیجان‌انگیز باشند، مخصوصا زمانی‌که با ست‌پیس‌های بازی ترکیب می‌شود. کوئست‌لاین‌های بازی حتی فریبنده‌تر از این موضوع هستند. بااین‌حال در ارائه یک تجربه نقش‌آفرینی منسجم و خاطره‌آنگیز در میان دریایی از ستارگان بی‌انتها دست‌وپنجه نرم می‌کند. بازی با تمام احترامی که برای فلسفه علمی دارد، شخصیت‌ها و داستان آن منظره‌ای مزه و بی حاصل از آن چیزی را که امکان دارد آینده فضایی باشد، ترسیم می‌کند. وقتی فقط ضروریات استارفیلد را درنظر بگیرید، بازی به یک فرمول امتحان شده قدیمی اما خوب طراحی شده تکیه کرده است. درحالی‌که بعضی از موارد عمیق بازی‌های ویدیویی را که از گذشته [آثار گذشته] آمده‌اند، از دست داده است. Starfield بازی‌ای است که روی کوانتیتی بیشتر از کوالیتی تمرکز کرده و سطح تجربه را در حداقل‌ترین حالت ممکن قرار داده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده