// سه شنبه, ۷ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۷

امکان ساخت سیاره کامل در Starfield توسط سازندگان ماد

به‌نظر می‌رسد مانند آثار سابق استودیو بتسدا، در بازی Starfield هم مادسازان امکان ساخت موارد زیادی را دارند.

بازی‌های استودیو گیمینگ بتسدا همواره به‌عنوان بهشت مادسازان شناخته می‌شدند و آثار این شرکت به‌لطف ساخته‌های بازیکنان با استفاده از ابزار مادها، برای مدتی طولانی ادامه‌دار بودند. طبیعی است که بازی Starfield هم چنین روندی را طی کند.

در گذشته تاد هاوارد، کارگردان بازی گفته بود این بازی نقش‌آفرینی علمی تخیلی بهشت مادسازان خواهد بود؛ اما چقدر می‌توان از بازی انتظار داشت؟ اخیرا در جریان یک جلسه پرسش و پاسخ در کانال توییچ آلمان بتسدا، پیت هاینز، معاون ارشد ارتباطات و بازاریابی جهانی استودیو به این قضیه اشاره‌ای داشت و ظاهرا با استفاده از ابزار ماد استارفیلد می‌توان یک سیاره کامل ساخت. هاینز گفت: «چقدر دوست دارید یک سیاره بسازید؟».

اکنون چه زمان باید منتظر باشیم تا فردی تمامی جهان اسکایریم را در یک سیاره درون استارفیلد پیاده‌سازی کند؟ طبق گفته‌های استودیو سازنده، به نظر ابزار ماد این بازی علمی-تخیلی انعطاف‌پذیری و آزادی عمل بیشتری از تمامی آثار قبلی بتسدا خواهد داشت که اتفاقی بزرگ است و می‌توان امیدوار بود بازی در این بخش طبق انتظارات عمل کند.

بازی Starfield در ۱۵ شهریور (۶ سپتامبر) روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و در دسترس کاربران گیم پس از روز عرضه قرار خواهد گرفت. دسترسی زود هنگام بازی هم برای ۹ شهریور (۳۱ اوت) در نظر گرفته شده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده