// شنبه, ۴ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۴

ریبوت Saints Row روی فروشگاه استیم عرضه شد

همزمان با عرضه بازی Saints Row روی استیم، این اثر با تخفیف چشم‌گیری رو‌به‌رو شده است.

ریبوت بازی Saints Row هم‌اکنون روی فروشگاه استیم عرضه شده و تا پایان ماه اوت با تخفیف زیادی رو‌به‌رو شده است. ریبوت این سری اکشن ساخته استودیو Volition سال پیش روی کنسول‌ها و فروشگاه اپیک انتشار یافته بود و اکنون دوره انحصاری بودن بازی روی اپیک تمام شده است. به مناسبت عرضه بازی روی استیم، قیمت نسخه استاندارد تا روز ۹ شهریور (۳۱ اوت) از ۵۹.۹۹ دلار / ۴۹.۹۹ پوند به ۱۹.۷۹ دلار / ۱۶.۴۹ پوند رسیده است.

قیمت نسخه گلد هم که شامل بسته گسترش دهنده و باندل Los Panteros American Muscle است از ۸۹.۹۹ دلار به ۲۹.۶۹ دلار کاهش یافته است. درنهایت قیمت نسخه پرمیموم هم که تمامی محتوای نسخه گلد درکنار ریمستر Saints Row: The Third را دارد، از ۹۹.۹۹ دلار به ۳۲.۹۹ دلار کاهش داشته است.

ریبوت Saints Row در زمان عرضه نظرات متفاوتی دریافت کرد و اکنون نمره آن روی وبسایت متاکریتیک بین ۶۱ تا ۶۵ است. لارس وینگفورس، مدیرعامل گروه امبریسر قبلا گفته بود از بازخوردها نسبت به این بازی ناامید شده است: «شخصا انتظار داشتم بازی با استقبال بیشتری رو‌به‌رو شود. بسیار متناقض بوده است. می‌توان به‌طور جزئی موارد زیادی پیرامون آن گفت؛ اما از یک طرف از دیدن خوشحالی بسیاری از طرفداران و بازیکنان خشنودم و همچنین از طرف دیگر ناراحتم که طرفداران از آن راضی نیستند».


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده