// جمعه, ۳ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۲

تریلر بررسی اجمالی Armored Core 6 بازیکن را برای تجربه بازی آماده می‌کند

شرکت باندای نامکو به‌تازگی دو تریلر جدید از بازی Armored Core 6 منتشر کرده که در جریان یکی از آن‌ها بازیکنان بیش‌ازپیش با جهان بازی آشنا می‌شوند.

امروز بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon در دسترس کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان قرار گرفت تا کاربران بتوانند پس از گذشت یک دهه، نسخه جدیدی از مجموعه آرمورد کور را تجربه کنند. نسخه‌ای که توانسته بازخوردهای بسیار خوبی را هم از سوی منتقدین کسب کند.

حال شرکت بندای نامکو اینترتینمنت (Bandai Namco Entertainment)، ناشر بازی Armored Core 6، به‌تازگی دو تریلر جدید را از این بازی منتشر کرده است. در جریان تریلر اول، شاهد یک بررسی اجمالی هستیم. اگر اخبار Armored Core 6: Fires of Rubicon را دنبال نکرده‌اید و هیچ ایده‌ای از جهان آن ندارید، ویدیو بررسی اجمالی می‌تواند کمک بسیاری به شما کند. دراین تریلر بازیکن بیش‌ازپیش با جهان بازی آشنا شده و سیستم مبارزات را بهتر درک خواهد کرد.

دانلود از آپارات

این در حالی است که تریلر دوم، یک لایو اکشن از بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon است که در این لایو اکشن از کارل اربن، بازیگر نقش بوچر در سریال The Boys، استفاده شده است. علاقه‌مندان می‌توانند تریلر لایو اکشن بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon را در زومجی تماشا کرده و نظرات خود را هم با ما درمیان بگذارند.

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده