نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۴

تایید وجود حالت نیو گیم پلاس در بازی Starfield

تاد هاوارد طی مصاحبه‌ی جدید خود از وجود حالت نیو گیم پلاس در بازی استارفیلد خبر داد.

کمتر از یک ماه تا عرضه‌ی بازی Starfield فاصله داریم و تا آن زمان، روزانه اخباری تازه از جدیدترین اثر تیم بازی‌سازی بتسدا منتشر می‌شود.

در جریان آخرین اخبار بازی، تاد هاوارد، کارگردان خلاق این بازی طی مصاحبه‌با مجله‌ی GQ از وجود حالت نیو گیم پلاس در این بازی خبر داد. در گفت‌وگوی هاوارد با این مجله می‌خوانیم:

«مثل تمام بازی‌های تیم بتسدا، مأموریت‌تان با یک انتخاب آغاز می‌شود. شما که هستید؟ کاوشگری که در یک گوشه‌ بسیار دور از کیهان مشغول ماجراجویی است یا یک قانون‌شکن که حدفاصل ما بین خوب و بد را باریک و باریک‌تر می‌کند. از شکل و شمایل ظاهر کاراکتر تا پیش‌زمینه‌ی داستانی او (مثل داشتن خانواده در جهانی بسیار دور یا داشتن یک طرفدار که در جهان‌های مختلف شما را دنبال می‌کند)؛ استارفیلد این انعطاف و گزینه را به‌شما می‌دهد تا هویت خودتان را بسازید و به‌لطف نوعی خاص از حالت New Game Plus که در بازی وجود دارد، می‌توانید روند بازی را تکرار بکنید».

هاوارد طی این مصاحبه از بازی The Elder Scrolls 6 نیز صحبت می‌کند؛ هاوارد این بازی را «یک شبیه‌ساز کامل از جهانی فانتزی» می‌داند و فکر می‌کند که شاید کمی ساده‌تر و بدون آن حجم از هیاهو و سروصدا می‌توانست تولید این بازی را تایید کند. استارفیلد در تاریخ ۱۵ شهریور برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی سی منتشر خواهد شد؛ اثری که از روز انتشار، ر دسترس دارندگان سرویس گیم‌ پس خواهد بود.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده