نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۶

اعلام تاریخ عرضه نسخه نهایی Dune: Spice Wars در تریلری جدید

تیم Shiro Games با پخش تریلری تازه، تاریخ خارج شدن Dune: Spice Wars از حالت دسترسی زودهنگام و عرضه نسخه کامل آن را اعلام کرد.

استودیو شیرو گیمز با پخش تریلر جدید از بازی استراتژی بی‌درنگ Dune: Spice Wars اعلام کرد این بازی در ماه سپتامبر از حالت دسترسی زودهنگام خارج می‌شود و به شکل نسخه نهایی در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. بااین‌حال شیرو گیمز هنوز تاریخ دقیق عرضه نسخه نهایی بازی را تایید نکرده و تنها قرار داشتن آن در ماه سپتامبر را مشخص کرده است.

در تریلر جدید Dune: Spice Wars می‌توانیم نگاهی به تکامل و پیشرفت‌های بازی از زمان عرضه نسخه اولیه آن در سال گذشته داشته باشیم. در این مدت توسعه‌دهندگان بهبودهای مختلفی را در قالب به‌روزرسانی به بازی اضافه کرده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به به‌روزرسانی Line in the Sand در ژانویه گذشته و اضافه شدن قابلیت بازی چندنفره اشاره کرد.

داستان Dune: Spice Wars بازیکنان را در نقش رهبر یکی از خاندان‌های بزرگ امپراتوری در سیاره آراکیس قرار می‌دهد. بازیکنان باید از انواع نقشه و استراتژی برای تسخیر دنیای بازی و خارج کردن کنترل مناطق مختلف آن از دست دشمنان استفاده کنند. بازی Dune: Spice Wars در حال حاضر در حال دسترسی زودهنگام روی استیم در اختیار بازیکنان کامپیوتر قرار دارد.

دانلود ویدیو از آپارات

نظر شما درباره جدیدترین اخبار بازی Dune: Spice Wars چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده