// چهار شنبه, ۱ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۲

ریمستر بازی Star Wars: Dark Forces Remaster معرفی شد

استودیو نایت‌دایو از ریمستر بازی Star Wars: Dark Forces برای پلتفرم‌های مدرن رونمایی کرده است.

استودیو نایت‌دایو، سازنده آثاری مثل ریمیک System Shock و Quake 2 Enhanced Edition که چند ماه پیش توسط شرکت آتاری خریداری شده بود، در حال کار روی ریمستر بازی Star Wars: Dark Forces است. این ریمستر برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، رایانه‌های شخصی ازطریق استیم و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. می‌توانید تریلر معرفی آن را در ادامه مشاهده کنید که شامل گرافیک بهبودیافته و کات‌سین‌های بازسازی‌شده است.

دانلود ویدیو از آپارات

این بازی با موتور KEX نایت‌دایو اجرا می‌شود و از رزولوشن 4K، نرخ فریم ۱۲۰ و رندرینگ سه‌بعدی پیشرفته بهره می‌برد و درعین‌حال از گیم‌پدهای مدرن و تروفی/اچیومنت هم پشتیبانی می‌کند. از آنجایی که بازی اصلی در فوریه ۱۹۹۵ روی MS-DOS عرضه شد، به‌روز شدن این طراحی هنری کلاسیک جذاب خواهد بود.

هنوز تاریخ عرضه بازی مشخص نیست، اما استودیو سازنده گفته در ادامه سال آن را اعلام خواهد کرد. این بازی در جریان سه‌گانه اصلی جنگ‌های ستاره‌ای رخ می‌دهد و روی یک مزدور به اسم کایل کاتارن تمرکز دارد؛ مزدوری که پروژه Dark Trooper امپراطوری را کشف می‌کند. او که برای اتحاد شورشیان مبارزه می‌کند، به‌دنبال رویارویی با ساخته‌های جدید و پیشرفته این پروژه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده