نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۹

رقابت نفس‌گیر اتومبیل‌ها در تریلر گیم پلی بازی The Crew Motorfest

شرکت یوبیسافت تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی The Crew Motorfest را در جریان مراسم افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۳ پخش کرد.

هفته گذشته شرکت یوبیسافت از پایان مراحل توسعه بازی The Crew Motorfest خبر داد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Ivory Tower تریلر گیم‌پلی جدیدی از این بازی ریسینگ جهان-باز را در کنفرانس افتتاحیه مراسم گیمزکام ۲۰۲۳ پخش کرده است. این بازی در تاریخ ۲۳ شهریور (۱۴ سپتامبر) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

بازی The Crew Motorfest در اوآهو واقع در مجمع‌الجزایر هاوایی جریان دارد و امکان رانندگی در میان آتشفشان‌ها، جنگل‌های بارانی و سواحل را برای بازیکن‌ها فراهم می‌کند. این دنباله روی فستیوال Motorfest تمرکز دارد که یکی از جشنواره‌های منحصربه‌فرد اتومبیل‌ها به‌شمار می‌آید. این بازی شامل چندین رویداد، چالش و مسابقه سفارشی و ۱۰۰ها وسیله نقلیه خارق‌العاده است که بازیکن‌ها می‌توانند به‌شکل انفرادی یا با دوستان به تجربه آن‌ها بپردازند.

بازیکن‌ها می‌توانند در بازه زمانی ۲۳ تا ۲۶ شهریور (۱۴ تا ۱۷ سپتامبر) به‌شکل رایگان بازی The Crew Motorfest را تجربه کنند. کسانی که نسخه Gold یا Ultimate بازی کرو موتورفست را خریداری می‌کنند، می‌توانند ۳ روز زودتر به تجربه آن بپردازند. مدتی قبل استفان بلی، کارگردان هنری بازی‌های کرو با انتشار یک توئیت اعلام کرد که مجموع بازیکن‌های دو بازی The Crew و The Crew 2 در همه‌ی پلتفرم‌ها از مرز ۴۰ میلیون نفر عبور کرده است.

دانلود ویدیو از آپارات

آی پینز، حامی پوشش زنده زومجی از مراسم گیمزکام ۲۰۲۳، با کد تخفیف ZOOMG گیفت‌کارت های پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو بخرید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده