نویسنده: هومن فلاحی
// سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۵

اعلام تاریخ انتشار بازی جدید تهیه‌کننده Dragon Age

استودیوی Inflexion Games سرانجام از تاریخ انتشار نسخه‌ی دسترسی زودهنگام بازی نقش‌آفرینی Nightingale رونمایی کرد.

دقایقی پیش و در جریان برگزاری رویداد Summer Game Fest 2022، استودیوی Inflexion Games با انتشار یک تریلر از گیم‌پلی و تاریخ انتشار نسخه‌ی دسترسی زودهنگام بازی Nightingale رونمایی کرد. Nightingale در یک دنیای جادویی شبیه به دوران ویکتوریایی جریان دارد، هم به‌صورت تک‌نفره و هم به‌صورت چندنفره قابل تجربه است.

آرین فلین که در ساخت بسیاری از بازی‌های استودیوی بایوور مانند مس افکت و بازی آنلاین Star Wars: The Old Republic نقش زیادی داشته است، در رویداد گیم اواردز سال ۲۰۲۱ از اولین پروژه این استودیو با نام Nightingale برای اولین‌بار رونمایی کرد که قرار است مخاطبان خود را درون دنیایی با عناصر «ساخت و ساز» و «تلاش برای بقا» غرق کند.

پیش از این قرار بود این بازی نقش‌آفرینی فاتنزی در اوایل سال ۲۰۲۳ در دسترس هواداران قرار بگیرد، اما ظاهرا حالا Nightingale برای عرضه به‌صورت دسترسی زودهنگام در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۲۴ (۳ اسفند ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است. این بازی در ابتدا روی پلتفرم‌های استیم و اپیک گیمز و با قیمت ۲۹/۹۹ دلار در دسترس هواداران این سبک قرار خواهد گرفت.

دانلود از آپارات

در این نسخه از بازی بازیکنان می‌توانند به‌همراه ۱۰ کاربر دیگر، گیم‌پلی این بازی را برای اولین‌بار تجربه کنند. همچنین گیمرها این توانایی را دارند که با تجربه این بازی و ارائه‌ی بازخوردهای خود به سازندگان بازی، به این استودیو برای عرضه نسخه کامل بازی روی پلتفرم پی‌سی و احتمالا کنسول‌های نسل نهمی در آینده کمک برسانند.

هرکدام از مناطق بازی، دشمنان، لوت‌ها و خطرات مخصوص‌به‌خود را خواهد داشت و بازیکنان باید برای ارتقای سلاح‌ها و تجهیزات خود، به مناطق جدیدی از دنیای Faewild سر بزنند. با باز شدن پورتال‌های جدید به دنیاهای فانتزی و خطرناک متفاوت، موقعیت‌ها و خطرات جدیدی نیز پیش روی بازیکنان این دنیا که Realmwalker نام دارند قرار می‌گیرد که بخش اصلی گیم‌پلی بازی را شکل می‌دهد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

آی پینز، حامی پوشش زنده زومجی از مراسم گیمزکام ۲۰۲۳، با کد تخفیف ZOOMG گیفت‌کارت های پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو بخرید.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده