// سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۰

اعلام تاریخ انتشار Tekken 8 و معرفی شخصیت‌های بازی

در جریان تریلر جدید بازی Tekken 8، جدا از اینکه تمامی شخصیت‌های قابل بازی روز عرضه مشخص شد، تاریخ انتشار بازی هم به‌نمایش درآمد.

Tekken 8 را می‌توان یکی از بازی‌های مبارزه‌ای مورد انتظار برای هواداران بازی‌های فایتینگ دانست که چند ماه پیش تاخیر خورد و اعلام شد که در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود. این در حالی است که کاربران می‌دانستند که در رویداد شب افتتاحیه مراسم گیمزکام ۲۰۲۳، شاهد نمایش جدیدی از این بازی خواهند بود. 

حال در جریان رویداد گیمزکام ۲۰۲۳ و مراسم افتتاحیه آن، خالق تکن تریلر جدید این بازی را به‌نمایش گذاشت. در جریان تریلر معرفی شده، شاهد تمامی شخصیت‌های قابل بازی روز عرضه هستیم. Tekken 8 دارای ۳۲ شخصیت در روز عرضه است و همچنین یک حالت داستانی جدید هم برای بازی معرفی شد که تجربه‌ای کامل جدید و متفاوت را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. 

این تمامی محتویاتی نبود که باندای نامکو، سازنده و ناشر Tekken 8، برای کاربران تدارک دیده بود. در انتها تاریخ انتشار بازی هم بالاخره اعلام شد. Tekken 8 در تاریخ ۶ بهمن ماه (۲۶ ژانویه ۲۰۲۴) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. در زیر می‌توانید تریلر منتشر شده را در یوتوب تماشا کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

آی پینز، حامی پوشش زنده زومجی از مراسم گیمزکام ۲۰۲۳، با کد تخفیف ZOOMG گیفت‌کارت های پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو بخرید.

تماشا از یوتوب


منبع یوتوب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده