// سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۷

تریلر گیم پلی جدید بازی Black Myth: Wukong منتشر شد

در جریان رویداد افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۳، تریلر جدید بازی Black Myth: Wukong با محوریت گیم‌پلی و باس‌های بازی به‌نمایش درآمد.

اگر از کاربران علاقه‌مند به بازی‌های چالش‌برانگیز و اکشن نقش‌آفرینی باشید، احتمالا نام بازی Black Myth: Wukong را شنیده‌اید که توسط یک استودیو چینی به اسم گیم ساینس در حال توسعه است. قبل از مراسم افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۳، اعلام شده بود که قرار است تریلر جدیدی را از Black Myth: Wukong تماشا کنیم.

حال در جریان مراسم شب افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۳، تریلر جدید بازی Black Myth: Wukong به‌نمایش درآمد. در جریان تریلر منتشر شده، بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی را مشاهده می‌کنیم. قهرمان داستان در جریان ماجراجویی یخود با دشمنان و باس‌های مختلفی روبه‌رو می‌شود و در بخشی از نمایش امشب، بعضی از باس‌ فایت‌های بازی نشان داده شد که به‌واسطه‌ی حرکات مختلف و یادگیری ضربات آن‌ها، می‌توانید باس‌ها را شکست دهید.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را از زومجی تماشا کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید. بازی Black Myth: Wukong در سال ۲۰۲۴ برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

آی پینز، حامی پوشش زنده زومجی از مراسم گیمزکام ۲۰۲۳، با کد تخفیف ZOOMG گیفت‌کارت های پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو بخرید.

دانلود از آپارات


منبع یوتوب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده