نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۱

تأیید تاریخ انتشار بازی Ghostrunner 2 توسط ۵۰۵ گیمز

شرکت ۵۰۵ گیمز اعلام کرد که طرفدارها چه زمانی می‌توانند به تجربه بازی Ghostrunner 2 بپردازند.

سال گذشته شرکت ۵۰۵ گیمز تأیید کرد که بازی Ghostrunner 2 در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ روانه بازار می‌شود و اخیرا زمان انتشار این اثر اول-شخص اکشن-پلتفرمر پیش از موعد در فروشگاه اپیک گیمز فاش شد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت 505 Games رسما این تاریخ را برای انتشار گوست‌رانر ۲ تأیید کرده است.

شرکت ۵۰۵ گیمز با انتشار یک توئیت تازه درکنار تأیید افشای زمان عرضه بازی تأیید کرد که Ghostrunner 2 برای انتشار در تاریخ ۴ آبان (۲۶ اکتبر) روی کامپیوتر و کنسول‌های نسل ۹ در نظر گرفته شده است. بنابراین بازیکن‌ها باید انتظار تجربه یک بازی برجسته دیگر را در ماه اکتبر داشته باشند که در آن شاهد انتشار آثار بزرگی خواهیم بود.

شرکت 505 Games و استودیو One More Level به‌زودی جزئیات بیشتری از بازی Ghostrunner 2 را در اختیار طرفدارها قرار می‌دهند؛ به‌خصوص که مایکروسافت در نظر دارد تا این بازی را به نمایشگاه گیمزکام ۲۰۲۳ بیاورد.

بازی Ghostrunner 2 در زمان عرضه در دسترس کاربران پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر (در بستر استیم، اپیک گیمز استور و GOG) قرار می‌گیرد. ثبت‌نام برای نسخه بتای خصوصی گوست‌رانر ۲ در اوایل ماه جاری آغاز شد. بنابراین احتمالا طرفدارها به‌زودی می‌توانند به تجربه بازی بپردازند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده