// دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۹

تاریخ انتشار بازی Naruto x Boruto Ultimate Ninja Storm Connections مشخص شد

شرکت باندای نامکو اعلام کرده که بازی Naruto x Boruto Ultimate Ninja Storm Connections در تاریخ ۲۶ آبان ماه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

ناروتو را می‌توان یکی از انیمه‌های طولانی محبوب دانست که هواداران بسیاری در سراسر جهان دارد. تابه‌امروز اقتباس‌های مختلفی از این بازی گرفته شده که یکی از آن‌ها سری Naruto Ultimate Ninja Storm است. البته که با شروع سری بروتو هم بازی مخصوص این کاراکتر در دسترس قرار گرفت.

حال شرکت بندای نامکو (Bandai Namco Entertainment) تاریخ انتشار بازی Naruto x Boruto Ultimate Ninja Storm Connections را اعلام کرده است. Naruto x Boruto Ultimate Ninja Storm Connections در تاریخ ۲۶ آبان ماه (۱۷ نوامبر) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. در ادامه مشخص شده که درآینده اطلاعات نسخه پی سی (عرضه روی استیم) بازی هم در دسترس قرار خواهد گرفت.

در این بازی به مخاطبان قدیمی این انیمه دوست‌داشتنی اجازه داده می‌شود تا بخش‌های مهمی از داستان ناروتو و ساسکه را با شکل و شمایلی متفاوت تجربه کنند. همچنین یک داستان مخصوص با تمرکز روی بروتو، پسر ناروتو، هم به‌صورت اختصاصی برای Naruto x Boruto Ultimate Ninja Storm Connections ساخته شده است. در ادامه اشاره کنم که بیش از ۱۳۰ کاراکتر از جهان ناروتو برای بازی ذکر شده درنظر گرفته شده است و می‌توانید هدایت آن‌ها را برعهده بگیرید.

در انتها مشخص شده که بازی Naruto x Boruto Ultimate Ninja Storm Connections در فروشگاه‌های نینتندو، مایکروسافت و سونی برای پیش‌خرید در دسترس قرار گرفته است. بازی دارای دو نسخه استاندارد و دیلاکس است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا انیمه ناروتو و بروتو را تماشا کرده یا بازی‌های مرتبط با آن‌ها را تجربه کرده‌اید؟


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده