نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۲

نمایش مبارزات هیجان‌انگیز در تریلر زمان عرضه بازی Immortals of Aveum

شرکت الکترونیک آرتز تریلر زمان عرضه Immortals of Aveum را در آستانه انتشار بازی پخش کرد.

بازی Immortals of Aveum استودیو Ascendant پس از رونمایی در اوایل سال جاری توجه بازیکن‌های زیادی را به خود جلب کرد. زمان زیادی تا انتشار این بازی فانتزی اول-شخص شوتر تک‌نفره باقی نمانده است و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که الکترونیک آرتز تریلر زمان عرضه آن را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Immortals of Aveum در قلمرو خیالی Aveum جریان دارد و داستان درگیری‌های Everwar را روایت می‌کند؛ جایی‌که جک به‌عنوان قهرمان داستان به یک گروه از جادوگران متخصص در نبردهای نزدیک می‌پیوندد و مأموریتی برای جلوگیری از هرج‌ومرج و نجات دنیا را آغاز می‌کند. این بازی نوید ارائه یک کمپین سینمایی پرهیجان داستان‌محور را می‌دهد که با جایگزینی درگیری‌های نظامی مدرن با جادو قوانین رایج آثار این سبک را نادیده می‌گیرد.

بازیکن‌ها برای تکمیل بازی Immortals of Aveum به ۲۰ الی ۲۵ ساعت زمان نیاز خواهند داشت. دنیای این بازی ساختاری شبیه آثار مترویدوانیا دارد و به ۱۲ زیست‌بوم مختلف تقسیم شده است. این بازی در تاریخ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ (۲۲ اوت ۲۰۲۳) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر خواهد شد. استودیو Ascendant تأیید کرد که این بازی در کنسول‌ها با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده