نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۶

بازگشت مسیر ژاپنی Suzuka در بازی Forza Motorsport

استودیو ترن ۱۰ با پخش تریلر جدیدی از بازگشت مسیر مسابقه ژاپنی Suzuka در بازی Forza Motorsport خبر داد.

هرچه به زمان عرضه بازی Forza Motorsport نزدیک می‌شویم، استودیو Turn 10 از مسیرهای مسابقه بیشتری برای این شبیه‌ساز رانندگی رونمایی می‌کند؛ از پیست‌های کاملا جدیدی نظیر Grand Oak Raceway گرفته تا مسیرهای خاطره‌انگیزی مانند Road America و Maple Valley Raceway. اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو ترن ۱۰ با پخش تریلر جدیدی از یکی دیگر از مسیرهای مسابقه فورزا موتوراسپورت رونمایی کرده است.

استودیو Turn 10 با پخش یک تریلر بازگشت مسیر مسابقه Suzuka در بازی Forza Motorsport را تأیید کرد. این مسیر مسابقه ژاپنی با مسافت ۵.۸۱ کیلومتر و مجموعا ۱۹ پیچ دوباره با بهبودهای بصری در این نسخه باز می‌گردد. پیست سوزوکا در تعدادی از نسخه‌های قبلی مجموعه نیز حضور داشته است. این مسیر مسابقه اولین‌بار در بازی Forza Motorsport 2 در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت و سپس شاهد بازگشت آن در نسخه‌های سوم، چهارم و هفتم بودیم.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Forza Motorsport برای انتشار در تاریخ ۱۸ مهر ۱۴۰۲ (۱۰ اکتبر ۲۰۲۳) روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر در نظر گرفته شده است. این بازی در همان روز انتشار در دسترس کاربران سرویس ایکس باکس گیم پس نیز قرار خواهد گرفت. این بازی در گیمزکام ۲۰۲۳ نیز حضور دارد، اما قابل تجربه نخواهد بود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده