// شنبه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۷

جدایی طراح کالاف دیوتی بلک آپس از اکتیویژن

یکی از اعضای کهنه‌کار بخش طراحی تری‌آرک که سابقه زیادی در مجموعه Call of Duty دارد، از این استودیو جدا شد.

نام دیوید وندرهار با موفقیت بازی‌های Call of Duty استودیو تری‌آرک عجین بود. از زمان شروع کار در سال ۲۰۰۴ و قبل از آن فعالیت در اکتیویژن، او در بخش طراحی کار می‌کرد. وی در طراحی محتوای هشت بازی این سری نقش داشت که برخی از آن‌ها جزو بهترین آثار کالاف دیوتی محسوب می‌شوند. بسیاری از طرفدارها هر زمان که نام او را در فهرست سازندگان اصلی بازی می‌دیدند، به آن کالاف دیوتی امیدوارتر می‌شدند.

اکنون ایشان در لینکدین اعلام کرد که پس از حدود ۱۹ سال از این استودیو جدا خواهد شد تا روی یک پروژه معرفی‌نشده کار کند. او گفت فرصتی نادر و منحصربه‌فرد را به دست آورده است. در کامنت‌های این پست، کاربرها او را بخشی جدایی‌ناپذیر از سری بازی Call of Duty دانستند که باتوجه‌به سوابق کارهای وی، چنین حرفی کاملا درست است.

وندرهار مسئولیت طراحی برخی از مهم‌ترین المان‌های بزرگ‌ترین آثار سری مدنظر را برعهده داشت؛ مثل نسخه بلک اپس سال ۲۰۱۰. او درباره جدایی خود نوشت: «از جامعه کالاف دیوتی به خاطر شور و اشتیاق شما تشکر می‌کنم. این انرژی عزم ما را به‌عنوان یک استودیو و در بعد فردی جزم‌تر می‌کرد. من بابت فرصت تعامل با بسیاری از شما به‌صورت آنلاین و حضوری همیشه قدردان خواهم بود. این انرژی همواره بخش عظیمی از من است».

او ادامه داد که در صنعت گیمینگ باقی خواهد ماند. اما هنوز نمی‌دانیم مقصد او کجا است. چند سال پیش بود که درباره جایگاه او در تری‌آرک شایعاتی به وجود آمد و در سال ۲۰۱۹ توییت‌های عجیبی منتشر شدند که حاکی‌از جدایی حتمی او بودند. اما آن توییت‌ها حذف شدند و این مسائل از بین رفتند و وندرهار چند سال دیگر در استودیو باقی ماند. به‌هرشکل، جدایی او فقدان بزرگی برای تیم سازنده کالاف دیوتی است.


منبع Insider-Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده