// جمعه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۲

انتشار بتا محدود بازی Skulls and Bones یوبیسافت

قرار است هفته بعد بتای محدود پی‌سی بازی Skulls and Bones عرضه شود.

بازی Skulls and Bones که بارها با تاخیرهای متعدد روبرو شده و در سبک مبارزات دریایی است، هفته آینده و از روز ۲ تا ۶ شهریور (۲۴ تا ۲۸ اوت) یک بتای محدود خواهد داشت. این بتا روی پی‌‌سی و از طریق یوبیسافت کانکت عرضه خواهد شد و تنها با دعوت‌نامه قابل تجربه است؛ هرچند هر بازیکن می‌تواند تا دو نفر از دوستان خود را دعوت کند.

پری-لود این بتا از ساعت ۱۳:۳۰ روز ۳۱ مرداد (۲۲ اوت) شروع می‌شود و خود بتا از ساعت ۵:۳۰ ۲ شهریور تا اواسط روز ۶ شهریور برگزار خواهد شد. به همین مناسبت تریلر جدیدی پخش شده است که در یوتیوب می‌توانید آن را مشاهده کنید.

بازیکنان می‌توانند قراردادهای کمپین اصلی را تجربه کنند که به عنوان راهنمایی برای کسب شهرت و اطلاعات بیشتر درباره جهان بازی عمل خواهد کرد. بازی تا قرارداد «موش را بکش» قابل تجربه است. همچنین قراردادهای کسب جایزه، قراردادهای جانبی، قراردادهای قابل تکرار و ایونت جهانی کاروان بازرگانان هم وجود خواهند داشت. تکمیل این مراحل اجازه پیشروی در سطوح بدنامی را می‌دهد.

دزدهای دریایی در مقابل طلوع آفتاب در بازی Skull and Bones

با رسیدن به بوکانیر یک کشتی و تجهیزات قدرتمند دریافت خواهید کرد. بازیکنان می‌توانند از طریق مرکز دزدان دریایی در جزیره قرمز که محل شروع ماجراجویی آنان است، با دیگر دزدان دریایی ملاقات کنند، اسلحه و کشتی بسازند و غارت‌های خود را ذخیره کنند. به‌علاوه می‌توان ثروت غارت‌شده از اهداف را فروخت، با دیگر جناح‌ها ارتباط برقرار کرد و مناطق پنهان را کشف کرد تا به خرید اقلام کمیاب رسید.

بازی Skulls and Bones روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد؛ هرچند هنوز تاریخ عرضه آن مشخص نیست.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده