نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۳

تریلر رونمایی از بازی The Walking Dead: Destinies با حضور ریک گرایمز و دریل دیکسون

شرکت GameMill با پخش تریلری تازه از بازی اقتباسی، روایی و اکشن-ماجراجویی The Walking Dead: Destinies رونمایی کرد.

باتوجه‌به موفقیت و محبوبیت زیادی که سریال The Walking Dead کسب کرد، تاکنون شاهد معرفی سریال‌های فرعی و بازی‌های اقتباسی مختلفی براساس آن بوده‌ایم. حال در جدیدترین اخبار شرکت ناشر GameMill Entertainment از بازی The Walking Dead: Destinies رونمایی کرده است که توسط استودیو Fly Games توسعه می‌یابد. این بازی در سبک اکشن-ماجراجویی سوم شخص با تمرکز بر روایت داستان خواهد بود و برای عرضه روی کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در نظر گرفته شده است.

بازی The Walking Dead: Destinies بازیکنان را در نقش شخصیت‌های مختلف چهار فصل اول سریال مردگان متحرک قرار می‌دهد که می‌توانند با پیشروی در محیط‌ها و انتخاب‌های خود، نحوه روایت داستان را تغییر دهند. بازیکنان در ابتدای داستان کنترل ریک گریمز را به‌دست می‌گیرند و می‌توانند از مکان‌های خاطره‌انگیز سریال از جمله وودبری، زندان و مزرعه گرین دیدن کنند.

مشاهده ویدیو در یوتیوب

به‌گفته شرکت ناشر، در داستان بازی The Walking Dead: Destinies می‌توان با ۱۲ شخصیت از سریال مردگان متحرک از جمله دریل، میشون، Shane و Carol ملاقات داشت و کنترل آن‌ها را به‌دست گرفت. هر شخصیت مهارت‌، توانایی‌ها و تجهیزات منحصر به‌ فرد خود را دارد که بازیکنان باید از آن‌ها برای زنده ماندن در اتفاقات دلخراش بازی استفاده کنند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره این بازی جدید را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده