نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۷

تایید حضور Mortal Kombat 1 در کنفرانس شب افتتاحیه گیمزکام

با تایید جف کیلی می‌توانیم منتظر نمایش جدید بازی Mortal Kombat 1 در شب افتتاحیه رویداد گیمزکام باشیم.

با نزدیک شدن به زمان برگزاری رویداد افتتاحیه گیمزکام، فهرست بازی‌هایی که قرار است در این مراسم نمایش داشته باشند، در حال گسترده شدن است. حال یک بازی بزرگ و مورانتظار به این فهرست اضافه شده است. اخیرا جف کیلی، تهیه‌کننده و مجری رویداد افتتاحیه گیمزکام، در حساب توییتر خود به تایید حضور بازی Mortal Kombat 1 پرداخت. این مجری در ادامه تایید کرد اد بون، خالق و کارگردان سری مورتال کامبت در استودیو ندررلم، در شب افتتاحیه به‌صورت زنده روی صحنه حضور خواهد یافت تا با مخاطبان گفت‌وگو داشته باشد.

در هفته‌های گذشته تریلرهای مختلفی از بازی Mortal Kombat 1 به اشتراک گذاشته شد که در آن‌ها شخصیت‌های مختلفی از جمله Reptile ،Ashrah ،Li Mei و Geras رونمایی شدند. همچنین گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند بازی آینده شامل یک حالت تک‌نفره جدید به نام Invasions خواهد بود که در صورت درست بودن می‌توان احتمال رونمایی از آن را در رویداد گیمزکام بالا دانست.

در همین حال بازی‌های دیگری برای رویداد افتتاحیه گیمزکام تایید شده‌اند که از میان آن‌ها می‌توان به Assassin’s Creed Mirage ،Alan Wake 2 ،Black Myth: Wukong و Crimson Desert اشاره کرد. این مراسم در روز ۳۱ مرداد (۲۲ آگست) امسال برگزار می‌شود و بیشتر روی نمایش ویدیوهای جدید از بازی‌هایی که قبلا رونمایی شده‌اند، تمرکز خواهد داشت.

بازی Mortal Kombat 1 قرار است در تاریخ ۲۸ شهریور (۱۹ سپتامبر) امسال روی کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. همچنین بتای خصوصی این بازی از فردا تا سه روز بعد در دسترس پیش‌خریدکنندگان قرار می‌گیرد.

نظر شما درباره جدیدترین اخبار بازی مورتال کامبت 1 چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده