نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۳

پایان مراحل توسعه بازی The Crew Motorfest

شرکت یوبیسافت از پایان مراحل توسعه بازی ریسینگ جهان-باز The Crew Motorfest خبر داد.

در هفته‌ها و ماه‌های آتی بازی‌های برجسته زیادی روانه بازار می‌شود و جای تعجبی ندارد که فرایند توسعه بسیاری از آن‌ها روبه پایان است. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Ubisoft و استودیو Ivory Tower با انتشار توئیت جدید از پایان مراحل توسعه بازی ریسینگ جهان-باز The Crew Motorfest خبر دادند.

این دومین بازی یوبیسافت پس از بازی Assassin’s Creed Mirage است که مراحل توسعه آن در هفته جاری به پایان می‌رسد. این بازی اکنون برای صدور مجوزها به نهادهای نظارتی فرستاده شده است. هر تغییری که از حالا روی بازی اعمال می‌شود، احتمالا به‌شکل به‌روزرسانی پیش از عرضه یا آپدیت روز اول در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد.

نظر به اینکه استودیو Ivory Tower به پشتیبانی پس از عرضه The Crew Motorfest متعهد شده است، سر توسعه‌دهندگان حسابی با تولید محتواهای اضافی برای بازی در هفته‌ها و ماه‌های آتی شلوغ خواهد بود. بازی The Crew Motorfest در تاریخ ۲۳ شهریور (۱۴ سپتامبر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و کامپیوتر (در بستر فروشگاه یوبیسافت و اپیک گیمز استور) منتشر خواهد شد. کسانی که نسخه Gold یا Ultimate بازی را خریداری می‌کنند، می‌توانند ۳ روز زودتر به تجربه آن بپردازند.

بازی The Crew Motorfest روی فستیوال Motorfest تمرکز دارد که یکی از جشنواره‌های منحصربه‌فرد اتومبیل‌ها به‌شمار می‌آید. دنباله بازی The Crew در اوآهو واقع در مجمع‌الجزایر هاوایی جریان دارد و امکان رانندگی در میان آتشفشان‌ها، جنگل‌های بارانی و سواحل را برای بازیکن‌ها فراهم می‌کند. در این بازی چندین رویداد، چالش و مسابقه سفارشی و ۱۰۰ها وسیله نقلیه خارق‌العاده برای رانندگی به‌شکل انفرادی یا با دوستان وجود دارد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده