نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۲

نمایش جزئیات درخت مهارت‌های Immortals of Aveum در تریلر تازه

استودیو Ascendant در تریلر جدید بازی Immortals of Aveum به نمایش جزئیات درخت مهارت‌ها پرداخته است.

در حال حاضر روند توسعه بازی Immortals of Aveum به پایان رسیده است و بازیکنان کامپیوتر و ایکس باکس هم‌اکنون می‌توانند بازی را پری‌لود کنند. همچنین پری‌لود از دو روز دیگر برای بازیکنان پلی استیشن در دسترس قرار می‌گیرد. استودیو Ascendant ویدیوی جدیدی از بازی Immortals of Aveum به اشتراک گذاشته است که در آن می‌توانیم نگاهی عمیق به جزئیات درخت مهارت‌ها به نام Talent Tree داشته باشیم. طبق این تریلر، شخصیت اصلی می‌تواند درکنار استفاده از ۲۵ جادو به بیش از ۸۰ مهارت (Talent) دسترسی پیدا کند و آن‌ها را یاد بگیرد.

این مهارت‌ها با سه رنگ اصلی جادوها یعنی قرمز، آبی و سبز مطابقت دارند. هر رنگ دارای سه زیرشاخه مختلف است که روی سبک‌های بازی جداگانه متمرکز شده‌اند و بازیکنان با کسب امتیاز می‌توانند مهارت‌های هر کدام را باز کنند. مهارت‌های رنگ قرمز برای تقویت زره و مبارزه نزدیک، مهارت‌های آبی برای سپر و آسیب‌های مستقیم و رنگ سبز برای صدمات از راه دور و غیرمستقیم کاربرد دارند. علاوه‌بر این، استعدادهای شاخه Diarch را می‌توان با ترکیب جادوهای دو رنگ مختلف استفاده کرد. به نظر می‌رسد بازیکنان می‌توانند با استفاده از درخت مهارت‌ها، جادوها و تجهیزات مختلف به انواع ساخت‌های قدرتمند برای مبارزه دست یابند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Immortals of Aveum قرار است در تاریخ ۳۱ مرداد (۲۲ آگست) امسال روی کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار بازی Immortals of Aveum را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده