نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۶

تمرکز تریلر گیم پلی Lords of the Fallen روی نمایش ۱۳ دقیقه ابتدایی بازی

بازی Lords of the Fallen استودیو Hexworks در ویدیو گیم‌پلی تازه همچنان امیدوارکننده به‌نظر می‌رسد.

بازی Lords of the Fallen با نمایش‌های قبلی نظر گیمرهای زیادی را به خود جلب کرده است. در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Hexworks و شرکت CI Games تریلر دیگری از بازی را پخش کردند. این تریلر گیم‌پلی که توسط رسانه IGN به اشتراک گذاشته شد، نگاهی به بخش آغازین این بازی سولزلایک اکشن نقش‌آفرینی دارد.

تریلر تازه بسیاری از جذاب‌ترین مکانیک‌های بازی Lords of the Fallen نظیر جهان-دوگانه را به نمایش درمی‌آورد که امکان جابه‌جایی بین دو قلمرو Axiom و Umbral را برای بازیکن‌ها فراهم می‌آورد. آمبرال قلمرو وحشتناک‌تری نسبت به اکسیوم است و هر دو جهان می‌توانند بر دیگری تأثیر بگذارند. این تریلر نگاهی به کاربردهای فانوس آمبرال و مکانیک‌های Soulflaying و Withered Damage دارد و مبارزات هیجان‌انگیز با دشمنان را نشان می‌دهد.

بازی Lords of the Fallen در تاریخ ۲۱ مهر ۱۴۰۲ (۱۳ اکتبر ۲۰۲۳) در دسترس کاربران پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قرار خواهد گرفت. بازیکن‌ها در این بازی کنترل یک شوالیه تاریکی را در دست می‌گیرند که باید آدیر، خدای اهریمنی از گور برخاسته را شکست دهند. این بازی در کنسول‌های نسل ۹ با رزولوشن 1440p و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه یا رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده