// چهار شنبه, ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۰

مراحل ساخت بازی Starfield به پایان رسید؛ شروع پری لود از فردا

شرکت بتسدا به‌تازگی اعلام کرده که مراحل ساخت بازی مورد انتظار Starfield به اتمام رسیده است.

Starfield را می‌توان یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال جاری میلادی دانست که در تاریخ ۱۵ شهریور ماه (۶ سپتامبر) برای کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. همچنین کاربران گیم پس روی کامپیوتر و ایکس باکس در همان روز عرضه می‌توانند استارفیلد را به رایگان تجربه کنند. همچنین کاربران نسخه پرمیوم بازی هم از تاریخ ۱۰ شهریور ماه می‌توانند استارفیلد را تجربه کنند.

حال استودیو بتسدا گیم در حساب کاربری توییتر خود با انتشار یک تصویر اعلام کرد که مراحل ساخت Starfield تمام شده و این بازی به اصطلاح گلد شده است. ازاین‌رو تیم سازنده مشغول تولید نسخه فیزیکی بازی خواهد شد و در صورت نیاز، آپدیت روز اول را توسعه می‌دهد. مت بوتی، رئیس استودیو‌های بازی ایکس باکس درگذشته اعلام کرده بود که Starfield نسبت‌به سایر ساخته‌های بتسدا گیم، باگ کمتری دارد.

بااین‌حال می‌توان انتظار داشت که در روز عرضه، یک به‌روزرسانی منتشر شود. همچنین در ادامه مشخص شده که کاربران ایکس باکس و پی سی (ازطریق فروشگاه ویندوز و گیم پس)، از فردا ۲۶ مرداد ماه (۱۷ اوت) قادر به پری‌لود استارفیلد خواهند بود. این درحالی است که کاربران استیم، از تاریخ هشت شهریور ماه قادر به پری‌لود بازی محبوب خود هستند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده