// چهار شنبه, ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۲

انتشار تریلر جدید بازی Mortal Kombat 1 برای نسخه بتا

به زودی دسترسی به بتای بازی Mortal Kombat 1 برای کسانی که آن را پیش‌خرید کرده‌اند، شروع خواهد شد. اکنون تریلر جدیدی به‌خاطر این بتا منتشر شده است.

افرادی‌که بازی Mortal Kombat 1 استودیو ندررلم را پیش‌خرید کرده‌اند، می‌توانند به‌زودی بتای آن را تجربه کنند. این بتا از ۲۷ تا ۳۰ مرداد (۱۸ تا ۲۱ اوت) برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | سری اس در دسترس قرار می‌گیرد و خبری از نسخه پی‌سی و نینتندو سوییچ نخواهد بود. به همین خاطر، بخشی از محتوای حاضر در این بتا در تریلر جدید بازی مورتال کامبت ۱ به نمایش درآمده است.

لینک دانلود از آپارات

فهرست کاراکترهای قابل بازی بتای مورتال کامبت ۱ شامل جانی کیج، کنشی، لیو کنگ خدای آتش، کیتانا، ساب-زیرو، لی می، سونیا بلید، فراست و جکس بریگز خواهد بود. همچنین بخش Klassic Tower شامل مسابقات تک‌نفره با هوش مصنوعی هم در بازی حاضر خواهد بود. امکان دانلود این بتا از دیروز فعال شده است.

بتای پیش‌خرید این بازی فایتینگ شامل کراس-پلی نخواهد بود و پیشرفت‌های بازیکنان هم به بازی اصلی منتقل نمی‌شود. همچنین باید بدانید که برای تجربه‌ی آنلاین هم به اشتراک پلی استیشن پلاس یا ایکس باکس لایو گلد نیاز دارید.

بازی Mortal Kombat 1 در تاریخ ۲۸ شهریور (۱۹ سپتامبر) عرضه خواهد شد و افرادی‌که نسخه پرمیوم یا کالکتور آن را خریداری کرده‌اند، پنج روز زودتر و از ۲۳ شهریور (۱۴ سپتامبر) به این ویدیوگیم دسترسی خواهند داشت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده