نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۷

اعلام زمان آغاز فصل دوم از سال پنجم بازی The Division 2

استودیو یوبیسافت مسیو با انتشار توئیت جدیدی از زمان شروع دومین فصل از سال پنجم بازی The Division 2 پرده برداشت.

با اینکه استودیو Ubisoft Massive آثار دیگری نظیر بازی Avatar: Frontiers of Pandora و بازی Star Wars Outlaws را در دست توسعه دارد، اما هنوز به پشتیبانی از بازی The Division 2 ادامه می‌دهد. درحال‌حاضر اولین فصل از سال پنجم بازی دیویژن ۲ تحت عنوان Broken Wings در دسترس بازیکن‌ها قرار دارد. بااین‌حال آن دسته از طرفدارانی که انتظار عرضه محتوای جدیدی برای بازی در ماه آینده را داشتند، باید زمان بیشتری را منتظر بمانند.

استودیو یوبیسافت مسیو اخیرا با انتشار توئیت جدیدی تأیید کرد که از حالا هر یک از فصل‌های بازی The Division 2 چهار ماه به‌طول می‌انجامند. بنابراین طرفدارها نباید هر ۳ ماه منتظر آغاز فصل بعدی باشند. توسعه‌دهندگان می‌خواهند از زمان و منابع بیشتر برای ایجاد بهبودهای فنی درکنار افزودن محتویات تازه استفاده کنند. درنتیجه فصل دوم از سال پنجم دیویژن ۲ در ماه اکتبر آغاز می‌شود و جزئیات بیشتری از آن در اواخر سال جاری به اشتراک گذاشته می‌شود.

با اینکه انتظار طولانی برای انتشار محتواهای تازه برای The Division 2 چندان خوشایند نیست، اما نباید تمرکز توسعه‌دهندگان روی بهبود کیفیت فنی بازی را نادیده گرفت. این بازی لوتر شوتر با چند مشکل در زمینه نشت حافظه و کرش‌ها دست‌وپنجه نرم می‌کرد. بنابراین رفع چنین مواردی بسیار عالی به‌نظر می‌رسد. درحال‌حاضر به‌جز مأموریت‌های Incursion و Manhunts و رویدادهای تازه نمی‌دانیم که باید منتظر چه محتویاتی در فصل بعدی دیویژن ۲ باشیم.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده