نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۶

رونمایی THQ Nordic از بازی کو-آپ مولتی‌پلیر South Park: Snow Day

شرکت THQ Nordic با پخش تریلر جدیدی از بازی سه‌بعدی کو-آپ مولتی‌پلیر South Park: Snow Day رونمایی کرد که در سال ۲۰۲۴ روانه بازار می‌شود.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت THQ Nordic از بازی South Park: Snow Day برای کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس رونمایی کرده است. زمانی‌که تی‌اچ‌کیو نوردیک از بازگرداندن ساوت پارک به کنسول‌ها خبر داد، بسیاری از طرفدارها انتظار بازی نقش‌آفرینی دیگری از این مجموعه را داشتند، اما استودیو Question یک تجربه سه‌بعدی کو-آپ مولتی‌پلیر را برای گیمرها تدارک دیده است.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی South Park: Snow Day به ماجراهای کارتمن و دوستانش می‌پردازد که تحت تأثیر آب‌وهوای نامساعد برای یک روز به مدرسه نمی‌روند. در بیانیه مطبوعاتی بازی می‌خوانیم: «در یک ماجراجویی سه‌بعدی به کارتمن، استن، کایل و کنی بپیوندید تا شگفت‌انگیزترین روز زندگی هر کودک خردسال را جشن بگیرید: یک روز برفی! حداکثر با ۳ دوست خود در خیابان‌های پوشیده از برف ساوت پارک برای نجات دنیا مبارزه کنید و از یک روز تعطیل لذت ببرید».

بازی South Park: Snow Day در استودیو Question Games مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد که تولید بازی فانتزی معمایی The Magic Circle محصول ۲۰۱۵ و بازی اول-شخص کو-آپ ترسناک The Blackout Club محصول ۲۰۱۹ را در کارنامه دارد. این بازی جدیدترین نسخه ساوت پارک پس از بازی نقش‌آفرینی نوبتی South Park: The Fractured but Whole و بازی استراتژی همزمان رایگان South Park: Phone Destroyer به‌حساب می‌آید.

با اینکه هنوز تاریخ دقیق انتشار South Park: Snow Day مشخص نیست، اما طرفدارها باید در سال ۲۰۲۴ منتظر تجربه بازی باشند. این بازی یکی از آثاری است که در جریان شوکیس دیجیتالی شرکت تی‌اچ‌کیو نوردیک معرفی شد. در این رویداد تریلرهای جدیدی از بازی Gothic 1 Remake، بازی Alone in the Dark و بازی Trine 5: A Clockwork Conspiracy پخش شد و از بازی‌های Titan Quest 2 و TMNT: The Last Ronin رونمایی به‌عمل آمد.


منبع PushSquare IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده