نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۱

بازگشت لاکپشت های نینجا در بازی جدید و بزرگسالانه

شرکت THQ Nordic با پخش تیزری کوتاه به معرفی بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: The Last Ronin پرداخت.

اخیرا شرکت ناشر THQ Nordic یک شوکیس بزرگ از بازی‌های آینده خود پخش کرد که در آن شاهد رونمایی یک بازی جدید از سری لاک‌پشت‌های نینجا بودیم. شرکت ناشر با پخش تیزری کوتاه به معرفی این بازی با عنوان Teenage Mutant Ninja Turtles: The Last Ronin برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس پرداخت.

درحالی‌که هنوز جزئیات کمی در مورد بازی ارائه شده و تاریخ عرضه مشخصی ندارد، ما می‌دانیم که داستان آن در شهر ویران شده نیویورک اتفاق می‌افتد. داستان این بازی قرار است پیرامون سری کمیک The Last Ronin باشد که روایت تاریک و غمگینی از سرنوشت لاک‌پشت‌های نینجا را در بر خواهد داشت. در این داستان از میان چهار لاک‌پشت نینجا تنها یک لاک پشت نینجا زنده مانده است و سه برادر دیگر او در دریا، آتش‌سوزی و تیرباران کشته شده‌اند. حال او باید برای انتقام خانواده از دست رفته خود راهی یک مأموریت ناامیدکننده شود.

دانلود ویدیو از آپارات

آخرین بازی از سری لاک‌پشت‌های نینجا با عنوان Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge به بازار عرضه شده است و به نظر می‌رسد TMNT: The Last Ronin قرار است یک تغییر بزرگ در آینده مجموعه به وجود آورد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار بازی را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده