نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۱

پایان مراحل توسعه بازی Immortals of Aveum

استودیو Ascendant با پخش تریلر جدید از پایان مراحل توسعه بازی Immortals of Aveum پس از پنج سال خبر داد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که مراحل توسعه بازی Immortals of Aveum به پایان رسیده است. استودیو Ascendant تریلر جدیدی را به همین مناسبت پخش کرد و جزئیات بیشتری از مراحل توسعه ارائه داد. این بازی که تحت برند EA Originals منتشر می‌شود، توسط کارگردان هنری آثاری نظیر Dead Space و Call of Duty: Advanced Warfare توسعه یافت و نوید ارائه یک کمپین تک‌نفره فانتزی شوتر اول-شخص را می‌دهد.

بازی Immortals of Aveum ماجراهای مردی با نام جک را دنبال می‌کند که برای جلوگیری از هرج‌ومرج و نجات دنیا به یک گروه از جادوگران متخصص در نبردهای نزدیک می‌پیوندد. جک قادر به استفاده از ۳ رنگ جادویی است که هر کدام ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند. جادوی قرمز روی انفجارها، جادوی سبز روی شلیک تیرهای سرعتی و جادوی آبی روی ضربات دوربرد دقیق تمرکز دارد. برای محافظت از خود نیز می‌توان از سپرهای جادویی استفاده کرد.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Immortals Of Aveum استودیو Ascendant در ابتدا برای انتشار در تاریخ ۲۹ تیر ۱۴۰۲ (۲۰ ژوئیه ۲۰۲۳) در نظر گرفته شده بود، اما با تأخیر مواجه شد. بازیکن‌ها اکنون باید در تاریخ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ (۲۲ اوت ۲۰۲۳) منتظر عرضه بازی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر باشند.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده