نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۸

بازی Mortal Kombat 1 احتمالا یک حالت تک‌نفره جدید دارد

طبق گزارشی جدید، احتمالا بازی Mortal Kombat 1 شامل حالت تک نفره جدیدی به نام Invasions خواهد بود.

باتوجه‌به تریلرهای داستانی، متمرکز روی گیم‌پلی و معرفی مبارزان که استودیو ندررلم از بازی Mortal Kombat 1 به اشتراک گذاشته است، به نظر می‌رسد طرفداران سبک مبارزه‌ای می‌توانند در آینده به تجربه یک اثر هیجان‌انگیز بپردازند. با اینکه سازندگان تاکنون جزئیات زیادی از داستان، جهان، فهرست مبارزان و تغییرات گیم‌پلی این نسخه ریبوت را با مخاطبان به اشتراک گذاشته‌اند، اما هنوز اطلاعات زیادی از حالت‌های بازی ارائه نکرده‌اند.

حال به نظر می‌رسد کاربران به جزئیات تازه‌ای از یک حالت تک نفره جدید دست یافته‌اند. به‌گفته یکی از کاربران ردیت، بازی Mortal Kombat 1 اخیرا توسط برخی خرده‌فروشان در برزیل برای پیش‌سفارش در دسترس قرار گرفت. به همین خاطر تصاویر جعبه فیزیکی بازی در اینترنت پخش شد. درنهایت کاربران با مشاهده توضیح پشت جعبه بازی فهمیدند یک حالت تک نفره جدید با نام Invasions در مورتال کامبت ۱ وجود دارد که بازیکنان را راهی ماجراجویی‌هایی در قلمروهای دنیای مورتال کامبت می‌کند. گویا در این حالت چالش‌های مختلف فصلی ارائه خواهد شد.

براساس این توضیحات مختصر، به نظر می‌رسد حالت Invasions از ترکیب چند حالت نسخه‌های قبلی از جمله Krypt و Konquest تشکیل شده باشد. با اینکه هنوز جزئیاتی از این حالت ارائه نشده است، اما به نظر می‌رسد بخش مهمی از محتوای تک نفره آینده Mortal Kombat 1 در قالب آن عرضه می‌شود. باتوجه‌به اینکه بازی تا چند هفته دیگر به‌دست بازیکن‌ها می‌رسد، احتمالا استودیو ندررلم در آینده‌ای نزدیک جزئیات رسمی را به اشتراک می‌گذارد.

بازی Mortal Kombat 1 در تاریخ ۲۸ شهریور (۱۹ سپتامبر) امسال روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. بتای خصوصی این بازی از تاریخ ۲۹ مرداد (۱۸ آگست) به مدت چهار روز برگزار خواهد شد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار بازی مورتال کامبت 1 را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده