نویسنده: فراز پاشایی
// چهار شنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۶

نمایش گیم پلی شخصیت Li-Mei در تریلر جدید بازی Mortal Kombat 1

ساعاتی قبل استودیو بازی‌سازی ندررلم با انتشار یک تریلر جدید جزئیات بیشتری را از مکانیزم‌های گیم‌پلی شخصیت Li-Mei به نمایش درآورد.

همان‌طور که شما همراهان گرامی زومجی احتمالا از آن مطلع هستید، استودیو بازی‌سازی ندررلم در جریان رویداد EVO سال ۲۰۲۳ میلادی حضور فعالی داشت. توسعه‌دهندگان موردنظر با انتشار تریلر جدیدی از ساخته‌ی تازه خود که با محوریت شخصیت Reptile به‌نمایش در آمد، موفق شدند توجهات زیادی را به سمت خود جلب کنند. حال در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، سازندگان بازی موردنظر ازطریق چنل یوتیوب وبسایت معتبر IGN، ویدیو طولانی جدیدی را با تمرکز روی گیم‌پلی شخصیت Li-Mei منتشر کرده‌اند.

دانلود ویدیو از آپارات

همان‌طور که شما در این ویدیو تقریبا ۱۰ دقیقه‌ای مشاهده کردید، درکنار حرکات ویژه و حملات هوایی شخصیت نام‌برده، ما بیشتر با کاراکتر Frost که به‌عنوان یک جنگنده Kameo شناخته می‌شود، آشنا می‌شویم. درکنار موارد ذکر‌شده نیز بخشی از ویدیو موردنظر به Fatality و Brutality اختصاص داده شده است.

بازی مورتال کامبت ۱ در تاریخ ۱۹ سپتامبر سال جاری میلادی (۲۸ شهریور) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

نظر شما عزیزان چیست؟ چه انتظاراتی از این بازی دارید؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده