// سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۳

جدول فروش هفتگی انگلستان: صدرنشینی Lego Star Wars: The Skywalker Saga

در جریان هفته منتهی به ۱۴ مرداد ماه، بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga صدر جدول فروش هفتگی انگلستان را از آن خود کرده است.

باوجود رویداد تخفیف‌های تابستانه برای فروشگاه‌های ایکس باکس و پلی استیشن، شاهد پایداری عملکرد خوب بازی‌های قدیمی و همچنین تعدادی از انحصاری‌های سونی هستیم. در جریان هفته منتهی به ۱۴ مرداد ماه، بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga توانسته است صدر جدول فروش هفتگی انگلستان را از آن خود کند.

در ادامه، بازی FIFA 23 دوم شده و Mario Kart 8 Deluxe هم رتبه سوم را از آن خود کرده است. این در حالی است که بازی Hogwarts Legacy و The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom هم به‌ترتیب رتبه‌های چهارم و پنجم را به خود اختصاص داده‌اند.

در نیمه دوم جدول شاهد بازگشت سه انحصاری پلی استیشن به جمع ۱۰ بازی پرفروش جدول فروش بریتانیا هستیم. بازی God of War: Ragnarok رتبه ششم را کسب کرده است و Spider-Man: Miles Morales هفتم شده است. در قسمت پایینی جدول، بازی Gran Tursimo 7 رتبه هشتم را به‌دست آورده و بازی‌های Pikmin 4 و Grant Theft Auto V هم به‌ترتیب نهم و دهم شده‌اند.

در ادامه می‌توانید فهرست ۱۰ بازی پرفروش هفته منتهی به ۱۴ مرداد ماه جدول فروش هفتگی نسخه‌های فیزیکی بازی‌ها در انگلستان را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را هم با ما درمیان بگذارید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۶Lego Star Wars: The Skywalker Saga-
۲۱FIFA 23-
۳۵Mario Kart 8 Deluxe-
۴۲Hogwarts Legacy-
۵۴The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom-
۶۱۳God of War: Ragnarokبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۷۲۵Spider-Man: Miles Moralesبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۸۲۱Gran Tursimo 7بازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۹۳Pikmin 4-
۱۰۱۰Grant Theft Auto V-


منبع Gamesindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده