نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۱

راه یافتن آیتم‌ها و لوازم تزئینی با حال‌وهوای Teenage Mutant Ninja Turtles به بازی Street Fighter 6

بازی Street Fighter 6 میزبان آیتم‌ها و لوازم تزئینی جدیدی با حال‌وهوای لاک‌پشت‌های نینجا می‌شود.

تریلر جدیدی از کاراکتر A.K.I در رویداد Evo پخش شد که به‌عنوان مبارز بعدی بازی Street Fighter 6 در اواخر سال جاری در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که محتواهای نسبتا کوچک‌تری نیز برای این بازی مبارزه‌ای تدارک دیده شده است که به‌زودی منتشر می‌شوند. کپکام اخیرا از یک رویداد مشارکتی با Teenage Mutant Ninja Turtles خبر داد که آیتم‌ها و لوازم تزئینی جدیدی را به استریت فایتر ۶ می‌آورد.

این رویداد مشارکتی امروز مورخ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ (۸ اوت ۲۰۲۳) آغاز می‌شود و لوازم تزئینی جدیدی مانند عناوین، نشان‌هایی برای استفاده در بخش گفت‌وگو، ایموت‌ها و پوسته‌های قابل استفاده روی آواتار بخش‌های World Tour و Battle Hub را به بازی Street Fighter 6 اضافه می‌کند. در بخش Battle Hub نیز می‌توان انتظار بنرها، علامت‌ها و دیگر اجزای تزئینی با حال‌وهوای مجموعه Teenage Mutant Ninja Turtles را در محیط داشت.

شرکت کپکام تریلر جدیدی از بازی Street Fighter 6 را نیز پخش کرد که نگاهی اجمالی به رویداد مشارکتی لاک‌پشت‌های نینجا دارد. استریت فایتر ۶ در پاییز سال جاری یک رویداد مشارکتی با بازی Exoprimal خواهد داشت. این بازی مبارزه‌ای تحسین‌شده در پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قابل تجربه است. ماه گذشته میزان فروش این بازی از مرز ۲ میلیون نسخه عبور کرد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده