// دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۸

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 معرفی شد

بالاخره شرکت اکتیویژن به‌صورت رسمی از بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 رونمایی کرد.

بالاخره و پس از شایعات فراوان، شرکت اکتیویژن رسما از بازی Call of Duty: Modern Warfare III رونمایی کرد. این شرکت با انتشار یک تیزر تریلر تایید کرد بازی نام‌برده در تاریخ ۱۹ آبان (۱۰ نوامبر) عرضه خواهد شد. در این تریلر دیالوگ‌هایی از شخصیت‌های مدرن وارفیر مثل کاپیتان پرایس و فیلیپ گریوز، رئیس Shadow Company به گوش می‌رسد. می‌توانید در ادامه این تیزر تریلر را مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

ممکن است ادامه مطلب حاوی اسپویل از بازی Call of Duty: Modern Warfare II باشد.

گریوز در این تریلر می‌گوید: «هیچوقت دشمنان خود را زنده دفن نکن» که یعنی او از اتفاقات Modern Warfare 2 جان سالم به در برده است. در شرح مختصر تیزر هم آمده که «تهدید نهایی در انتظار است». هنوز موارد زیادی از این بازی نمی‌دانیم؛ اما حرکت Slide Cancelling دوباره در نسخه سوم مدرن وارفیر بازگشته است. همچنین اسلحه‌ها و تصویر هنری اصلی بازی هم قبلا فاش شده بودند. ظاهرا یک ایونت از این بازی درون کالاف دیوتی: وارزون رخ خواهد داد که احتمالا تاریخ برگزاری آن ۲۶ مرداد (۱۷ اوت) است.

اکتیویژن پلتفرم‌های Call of Duty: Modern Warfare III را اعلام نکرده است؛ اما انتظار می‌رود این بازی برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده