نویسنده: فراز پاشایی
// دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۰

رونمایی از دو کاراکتر Raven و Azucena با انتشار تریلر های جدید بازی Tekken 8

بندای نامکو با انتشار دو تریلر تازه از شخصیت‌های جدید بازی موردانتظار Tekken 8 رونمایی کرده است.

در طول چند روز گذشته به واسطه Evo سال ۲۰۲۳، اخبار جدیدی از بازی‌های Mortal Kombat 1 و Fatal Fury: City of the Wolves منتشر شده است. حال در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، استودیو بازی‌سازی بندای نامکو با انتشار دو ویدیو جدید از کاراکترهای Raven و Azucena در بازی Tekken 8 رونمایی کرده است و حضور این دو کاراکتر به‌صورت رسمی در جدیدترین قسمت این سری بازی مبارزه‌ای تایید کرد. شما عزیزان در ادامه می‌توانید تریلر‌های منتشر‌شده را تماشا کنید.

از آپارات دانلود کنید 

تماشا ویدیو معرفی Azucena در یوتیوب

تریلرهای جدید بازی Tekken 8 ما را بیشتر با روند گیم‌پلی این دو شخصیت آشنا می‌کند. شخصیت Raven پس از غیبت خود در بازی Tekken 7 دوباره به میدان‌های مبارزه بازگشته است. از طرفی دیگر نیز کاراکتر Azucena را می‌بینیم. شخصیتی اهل کشور پرو که عاشق قهوه است. او درکنار Jack-8، به‌عنوان دومین شخصیت جدیدی شناخته می‌شود که برای بازی Tekken 8 طراحی شده است.

جدیدترین نسخه بازی Tekken برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی در دست توسعه است.

نظر شما عزیزان چیست؟‌ چه انتظاراتی از این بازی دارید؟ دیدگاه‌‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده