نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۸

انتشار جزئیات بیشتر از Dark Man بازی Alone in the Dark در آینده نزدیک

شرکت THQ Nordic به‌زودی جزئیات بیشتری از کابوس‌هایی منتشر می‌کند که در ریبوت بازی Alone in the Dark با آن‌ها روبه‌رو می‌شوید.

هنوز معلوم نیست که آیا بازی Alone in the Dark می‌تواند به اندازه دیگر آثار ترسناک بقامحور نظیر Resident Evil و Dead Space موفق ظاهر شود یا خیر، اما تا اینجای کار همه چیز به‌خاطر تأکید فراوان این ریبوت بر القای حس ترس خوب به‌نظر می‌رسد. طرفدارها به‌زودی متوجه می‌شوند که باید انتظار چه مواردی را در بازی داشته باشند.

استودیو Pieces Interactive و شرکت THQ Nordic اخیرا تیزر تریلر جدیدی از ریبوت Alone in the Dark را پخش کردند که به موجودی اسرارآمیز با نام Dark Man اشاره دارد. دارک من یکی از کابوس‌هایی خواهد بود که بازیکن‌ها در طول بازی با آن روبه‌رو می‌شوند. به‌نظر می‌رسد که با موجود کاملا جدیدی سروکار خواهیم داشت که در نسخه اصلی بازی وجود نداشت؛ بنابراین باید جالب باشد که ببینیم کاراکتر Dark Man چه شکل و ظاهری دارد.

خوشبختانه شرکت تی‌اچ‌کیو نوردیک به‌زودی جزئیات بیشتری از Dark Man را با طرفدارها به اشتراک می‌گذارد. بازی Alone in the Dark در تاریخ ۳ آبان ۱۴۰۲ (۲۵ اکتبر ۲۰۲۳) در دسترس کاربران ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قرار می‌گیرد. این ریبوت دارای ۲ کمپین داستانی است که تکمیل هر یک ۶ تا ۱۰ ساعت به‌طول می‌انجامد. امکان تجربه این بازی با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه در زمان عرضه وجود دارد.

وقایع بازی Alone in the Dark در دهه ۱۹۲۰ رخ می‌دهد که کارآگاه ادوارد کارنبی تلاش می‌کند تا عموی گم‌شده امیلی هارتوود را پیدا کند. این دو به عمارت Derceto می‌روند، اما اوضاع به‌سرعت پیچیده می‌شود. درکنار وقوع اتفاقات عجیب‌وغریب ناگهان سروکله هیولاها پیدا می‌شود که بازیکن را مجبور به مبارزه می‌کنند. البته نظر به اینکه با یک بازی بقامحور سروکار داریم، گلوله‌های محدودی برای استفاده وجود دارد و باید ‌سراغ سلاح‌های سرد رفت.

کاراکترهای ادوارد کارنبی و امیلی هارتوود هر دو قابل تجربه خواهند بود و هر یک دیدگاه منحصربه‌فردی به دستان دارند. شخصیت‌های بازی واکنش‌های متفاوتی را به هر یک از قهرمانان نشان می‌دهند که ارزش تکرار را بالا می‌برد. وظیفه نقش‌آفرینی و صداپیشگی کاراکترهای ادوارد کارنبی و امیلی هارتوود نیز برعهده دیوید هاربر، بازیگر سریال Stranger Things (اتفاقات عجیب) و جودی کومر، بازیگر سریال Killing Eve (کشتن ایو) است.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده