نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۵

ادامه توسعه بازی XDefiant برای عرضه در تابستان

به‌گفته تهیه‌کننده اجرایی یوبیسافت، توسعه بازی XDefiant در مسیر عرضه برای تابستان ۲۰۲۳ به خوبی پیش می‌رود.

بازی XDefiant جدیدترین محصول در حال توسعه شرکت یوبیسافت به شمار می‌آید که تاکنون سفر پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است. این بازی در زمان معرفی با انتقادهای گسترده بازیکنان همراه شد و کمی بعد نام تجاری آن کاملا تغییر کرد. در ادامه نمایش‌هایی از این بازی برای رسانه‌ها و مخاطبان ارائه شد و شاهد بازخوردهای مثبت غافلگیرکننده بودیم. حال یکی از توسعه‌دهندگان بازی اعلام کرده است بازی XDefiant در مسیر توسعه خود برای عرضه در تابستان امسال قرار دارد.

این مطلب اخیرا توسط مارک روبین، تهیه‌کننده اجرایی XDefiant، در توییتر ذکر شد. او در ادامه توضیحاتی در مورد نحوه توسعه بازی را با مخاطبان به اشتراک گذاشت. به‌گفته مارک روبین، یوبیسافت هم‌اکنون بازی XDefiant را برای صاحبان پلتفرم‌های فرست-پارتی ارسال کرده است تا تاییدیه‌ی آن را دریافت کند.

به نظر می‌سد روبین انتظار دارد این فرایند کمی بیشتر از حد معمول طول بکشد. زیرا این اولین‌بار است این نسخه از انجین که بازی XDefiant روی آن ساخته شده است، برای تاییدیه به شرکت‌های صاحب پلتفرم فرستاده می‌شود. این تهیه‌کننده در ادامه تایید کرد بازی برای انتشار در تابستان ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شد و هنوز چیزی در این مورد تغییر نکرده است.

روبین در ادامه اضافه کرد با اینکه بیشتر بازی‌ها در مرحله بتا جهت دریافت تاییدیه برای صاحبان پلتفرم فرستاده می‌شوند، اما یوبیسافت این روند را برای XDefiant دیرتر انجام داد تا بتواند از نسخه بتای بازی به‌عنوان یک تست واقعی برای توسعه بهتر آن استفاده کند. این اتفاق معمولا برای سایر بازی‌ها رخ نمی‌دهد.

بازی XDefiant در ابتدا روی کامپیوترها، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. نسخه‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان این بازی در دست ساخت قرار دارند، اما هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارند.

نظر شما درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده