نویسنده: فراز پاشایی
// چهار شنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۸

تریلر حضور یک زنومورف در بازی Dead by Daylight

سازنده بازی Dead by Daylight با انتشار یک تریلر تازه از کراس‌اور با مجموعه فیلم Alien (بیگانه) رونمایی کرد.

در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، استودیو بازی‌سازی Behaviour Interactive با انتشار یک تریلر جدید اعلام کرد که هیولای قابل بازی بعدی که به اثر موردنظر می‌آید، یک Xenomorph از مجموعه فیلم‌های Alien خواهد بود. شما عزیزان در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر‌شده را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

همان‌طور که شما همراهان گرامی زومجی در این ویدیو یک دقیقه‌ای مشاهده کردید، به نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان اثر موردنظر قصد دارند تا یک مرحله جدید با الهام از حال و هوای این مجموعه سینمایی در اختیار علاقه‌مندان بگذارند. در حال حاضر جزئیات چندانی از Dead by Daylight: Alien منتشر نشده است. با‌این حال تریلر موردنظر در انتهای خود نشان می‌دهد که استودیو اطلاعات بیشتری را در مورد DLC بعدی بازی در تاریخ ۸ اوت (۱۷ مرداد) فاش خواهد کرد. بسته الحاقی موردنظر احتمالا یک شخصیت قابل بازی جدید را نیز به همراه خواهد داشت.

بازی Dead by Daylight در حال حاضر برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، رایانه‌های شخصی و نینتدو سوییچ در دسترس است.

نظر شما عزیزان چیست؟‌ دیدگاه‌های خود در مورد جدیدترین اخبار بازی و کراس‌اور تازه‌ی Dead by Daylight را با زومجی و سایر کاربرها به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده