نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۶

پشتیبانی بازی استارفیلد از Xbox Play Anywhere

صفحه بازی استارفیلد در فروشگاه ایکس باکس با برچسب Xbox Play Anywhere به‌روزرسانی شد.

همان‌طور که به انتشار Starfield نزدیک می‌شویم، جزئیات بیشتری از این بازی اکشن نقش‌آفرینی در اختیار طرفدارها قرار می‌گیرد. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این بازی از قابلیت Xbox Play Anywhere پشتیبانی می‌کند و بازیکن‌ها می‌توانند از Cross-Save برای تجربه آن در پلتفرم‌های مختلف استفاده کنند. این ویژگی برای کاربران پی‌سی‌های کوچک دستی نظیر استیم دک (درصورت پشتیبانی) و ROG Ally بسیار خوشایند خواهد بود.

شرکت Microsoft اخیرا صفحه بازی استارفیلد در فروشگاه ایکس باکس را با اطلاعات جدیدی به‌روزرسانی کرد و برچسب Xbox Play Anywhere را به آن افزود. کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند به‌وسیله ویژگی کراس-سیو به تجربه بازی در ایکس باکس، کامپیوتر و کلاود بپردازند. پشتیبانی Starfield از این قابلیت نهایتا به نفع بازی تمام می‌شود. زیرا شرکت مایکروسافت می‌خواهد پرچم‌دار بعدی خود توسط گیمرهای بیشتری تجربه شود.

برای کسانی که از Xbox Play Anywhere اطلاع ندارند باید بگوییم که این قابلیت امکان تجربه یک بازی در تمام پلتفرم‌های در دسترس را فراهم می‌آورد. به‌این‌ترتیب می‌توان با استفاده از ویژگی Cross-Save ماجراجویی‌های خود در یکی از پلتفرم‌ها را در پلتفرم دیگر ادامه داد. باید توجه داشته باشید که برای بهره‌مندی از این قابلیت باید نسخه دیجیتالی آثار را در اختیار داشت و نمی‌توان از نسخه فیزیکی بازی‌ها برای این منظور استفاده کرد.

شرکت بتسدا هنوز پشتیبانی بازی Starfield از قابلیت Xbox Play Anywhere را تأیید نکرده است. به‌نظر می‌رسد که صفحه ایکس باکس استارفیلد به‌تازگی آپدیت شده است و پشتیبانی بازی از این قابلیت نهایتا مورد تأیید قرار می‌گیرد. این بازی اکشن نقش‌آفرینی شرکت Bethesda در تاریخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ (۶ سپتامبر ۲۰۲۳) در دسترس کاربران ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، کامپیوتر و سرویس گیم پس قرار خواهد گرفت.


منبع WhatIfGaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده