// دوشنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۷

شایعه: بازسازی The Elder Scrolls 4: Oblivion در دست ساخت قرار دارد

ظاهرا ریمیک یا ریمستر بازی The Elder Scrolls 4: Oblivion در استودیو Virtuos در حال توسعه قرار دارد.

بیش از یک دهه از انتشار آخرین نسخه مجموعه The Elder Scrolls می‌گذرد و واضح است که هنوز مدتی طولانی تا انتشار نسخه ششم این سری زمان باقی مانده است. اما ممکن است خبر خوشی برای طرفداران وجود داشته باشد؛ زیرا ادعا شده ریمیک یا ریمستر The Elder Scrolls 4: Oblivion در استودیو Virtuos، یکی از سازندگان متال گیر سالید دلتا: اسنیک ایتر در حال ساخت است.

کاربری در ردیت که ادعا کرده کارمند سابق این استودیو در پاریس است، این خبر را لو داده است. هرچند این پست اکنون حذف شده است، اما مدیران این ساب‌ردیت هویت افشاگر را تایید کرده‌اند. ظاهرا ریمستر / ریمیک Oblivion از یک سیستم جفت‌ شدن استفاده می‌کند که بدان معنا است که موتور و کدبیس بازی اصلی شامل فیزیک و سیستم‌های گیم‌پلی آن را ترکیب می‌کند، اما موارد بصری جدید ازطریق آنریل انجین ۵ رندر خواهند شد.

ایشان می‌گوید استودیو نام‌برده هنوز تصمیمی قطعی اتخاذ نکرده که این پروژه با اسم رمز Altar یک ریمستر باشد یا یک بازسازی کامل. بسته به این تصمیم، احتمالا بازی در اواخر ۲۰۲۴ یا اوایل ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد. ظاهرا استودیو Black Shamrock، از زیرمجموعه‌های Virtuos هم در بخش هنری بازی به آن‌ها کمک می‌کند.

لازم‌به‌ذکر است تا زمان اعلامیه رسمی از طرف مایکروسافت یا بتسدا این خبر شایعه است؛ اما اگر این مسئله واقعا صحت داشته باشد، باید ببینیم آیا بازی انحصاری ایکس باکس خواهد شد یا برای کنسول‌های پلی استیشن هم عرضه می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده