نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۶

لغو احتمالی دنباله Immortals Fenyx Rising به‌خاطر اولویت بیشتر Assassin’s Creed Codename RED

با اینکه تمرکز دنباله معرفی‌نشده Immortals Fenyx Rising روی اساطیر پلی‌نزی امیدوارکننده بود، اما ظاهرا یوبیسافت تصمیم به توجه بیشتر به نسخه بعدی Assassin's Creed گرفته است.

سال گذشته گزارش‌های متعددی مبنی‌بر کار استودیو Ubisoft Quebec روی دنباله بازی Immortals Fenyx Rising منتشر شد که این‌بار روی اسطوره‌های پلی‌نزی تمرکز داشت و دارای سبک هنری جدیدی بود. گزارش‌های اخیر به لغو این پروژه اشاره داشتند و یوبیسافت نیز تأیید کرد که این تصمیم را برای تقویت تیم توسعه آثار دیگر اتخاذ کرده است.

استیون توتیلو از رسانه Axios با فاصله کوتاهی پس از انتشار این اخبار اظهار داشت که دنباله Immortals Fenyx Rising به‌منظور تمرکز بیشتر یوبیسافت روی توسعه بازی Assassin’s Creed Codename RED لغو شده است. استیون توتیلو با انتشار توئیت جدیدی گفت با اینکه تمرکز این دنباله معرفی‌نشده روی اساطیر پلی‌نزی امیدوارکننده بود، اما درعوض شرکت یوبیسافت تصمیم به توجه بیشتر به پرچم‌دار بعدی مجموعه اساسینز کرید گرفت.

استیون توتیلو می‌گوید پس از اینکه شرکت Ubisoft تصمیم به تمرکز بیشتر روی اساسینز کرید گرفت، متوجه شد که به نیروی بیشتری برای کار روی بازی Assassin’s Creed Codename RED (و البته Codename HEXE که در یوبیسافت مونترال توسعه می‌یابد) نیاز دارد. اندی رابینسون از رسانه VGC نیز اشاره کرد که افراد دخیل در توسعه دنباله Immortals Fenyx Rising اکنون در تیم توسعه بازی‌های Assassin’s Creed مشغول به کار هستند.

بازی Assassin’s Creed Codename RED اثری نقش‌آفرینی جهان-باز است که گیمرها را به ژاپن فئودال می‌برد. شایعاتی از وجود دو کاراکتر قابل تجربه سامورایی و شینوبی در این بازی به گوش می‌رسد. با اینکه یوبیسافت هنوز تاریخ دقیق عرضه بازی را اعلام نکرده است، اما طرفدارها می‌توانند در پاییز سال ۲۰۲۴ منتظر تجربه آن باشند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده