نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۹

نمایش نقشه Suravasa حالت Flashpoint در تریلر بازی اورواچ ۲

شرکت بلیزارد اینترتینمنت تریلر جدیدی از نقشه Suravasa حالت Flashpoint بازی Overwatch 2 را پخش کرد.

بازی Overwatch 2 در فصل ۶ تحت عنوان Invasion درکنار ۳ مأموریت داستانی PvE میزبان حالت جدیدی با نام Flashpoint خواهد شد. فلش‌پوینت یک پلی‌لیست اصلی است که با ۳ نقشه کارش را آغاز می‌کند. یکی از این نقشه‌ها Suravasa نام دارد و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت بلیزارد تریلر جدیدی از آن را پخش کرده است. این نقشه واقع در هند در میان یک رودخانه قرار گرفته است و حتی دارای یک معبد شامبالی است.

پنج نقطه مشخص در هر یک از حالت‌های Flashpoint بازی Overwatch 2 وجود دارد و زمانی‌که یکی از آن‌ها را به تصرف درآورید، نقطه بعدی در دسترس قرار می‌گیرد. اولین تیم که بتواند ۳ نقطه را تصاحب کند، برنده مسابقه خواهد بود. این حالت کمابیش شبیه حالت King of the Hill است که فعال‌سازی نقاط قابل تصرف در آن ترتیب مشخصی ندارد. یکی دیگر از نقشه‌های حالت فلش‌پوینت بازی اورواچ ۲ با نام New Junk City شناخته می‌شود.

شرکت بلیزارد اینترتینمنت جزئیات بیشتری از نقشه سوم حالت Flashpoint را طی هفته‌های آتی با طرفدارها به اشتراک می‌گذارد. فصل ششم بازی اورواچ ۲ در تاریخ ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ (۱۰ اوت ۲۰۲۳) آغاز می‌شود و یک قهرمان Support تازه را در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌دهد. حالت Hero Mastery نیز در راه است و در اواخر فصل به بازی اضافه می‌شود. این بازی درحال‌حاضر در پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قابل تجربه است.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده