نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۴

اشاره یوبیسافت به دلایل لغو توسعه دنباله Immortals Fenyx Rising

شرکت یوبیسافت به دلایل لغو توسعه دنباله Immortals Fenyx Rising اشاره کرد.

سال گذشته در گزارش‌هایی ادعا شد که یوبیسافت کبک توسعه دنباله‌ Immortals Fenyx Rising را آغاز کرده و قرار است داستان آن را براساس اسطوره‌شناسی پلی‌نزی هاوایی روایت کند. بااین‌حال گزارش‌های اخیر نشان دادند احتمالا یوبیسافت این پروژه را لغو کرده است.

در ادامه یوبیسافت با انتشار یک بیانیه رسمی به تایید این موضوع پرداخت و گفت که به‌عنوان بخشی از استراتژی جهانی خود تصمیم گرفته است چند تیم توسعه از شعبه کبک را به پروژه‌های دیگر منتقل کند تا از این طریق تمرکز یوبیسافت کبک روی گسترش فرانچایزهای بزرگتر افزایش یابد.

یوبیسافت در این‌باره گفت: «به‌عنوان بخشی از استراتژی جهانی خود، ما برخی از تیم‌ها و منابع خلاقیت در استودیو کبک را به پروژه‌های معرفی نشده دیگر هدایت کردیم. تخصص و فناوری‌هایی که این تیم‌ها توسعه داده‌اند، به‌عنوان شتاب‌دهنده‌ تولید پروژه‌های کلیدی بزرگ‌ترین فرانچایزهای ما عمل خواهند کرد. ما در حال حاضر هیچ چیز دیگری برای به اشتراک گذاشتن نداریم».

در حال حاضر بزرگ‌ترین مجموعه یوبیسافت را می‌توان سری Assassin’s Creed دانست که این شرکت به‌دنبال گسترش بیشتر آن است. در حال حاضر بیش از دو هزار نفر از کارمندان یوبیسافت در توسعه پروژه‌های مختلف Assassin’s Creed مشارکت دارند و طبق گفته مدیرعامل این شرکت، این آمار تا سال آینده حدود ۴۰ درصد افزایش خواهد یافت. طبق گزارش‌های اخیر، هم‌اکنون ۱۱ پروژه از سری Assassin’s Creed در مراحل مختلف تولید قرار دارند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره این اخبار را با تیم زومجی و سایر کاربرها به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده