نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۲

بلیزارد مشکل فعال شدن بتل پس پریمیوم Diablo 4 را برطرف خواهد کرد

بلیزارد در به‌روزرسانی آینده، مشکل رابط کاربری Diablo 4 را که باعث فعال شدن بتل پس پریمیوم می‌شود، رفع می‌کند.

طبق اخباری که تاکنون از به‌روزرسانی‌های بازی Diablo 4 پخش شده‌اند، بازیکنان از تضعیف قدرت بعضی کلاس‌ها و محتوای نه چندان جذاب پس از عرضه شکایت دارند. علاوه‌بر این، اخیرا یک مشکل در رابط کاربری بازی کشف شده است که باعث فعال شدن خودکار بتل پس پریمیوم می‌شود. به‌گفته بازیکنان، مشکل گفته‌شده به‌دلیل نزدیک بودن دکمه بتل پس پریمیوم به گزینه Season Journey رخ می‌دهد. بازیکنانی که می‌خواهند به بخش دوم وارد شوند، به‌طور تصادفی بتل پس پریمیوم را فعال می‌کنند.

باید توجه داشت این مشکل تنها برای بازیکنانی رخ می‌دهد که نسخه دیلاکس یا آلتیمیت بازی دیابلو 4 را خریداری کرده‌اند و گزینه فعال کردن بتل پس پریمیوم برای آن‌ها در دسترس است. به نظر می‌رسد این خطا هنگام استفاده از کنترلر، بیشتر از زمان استفاده از ماوس و صفحه‌کلید رخ می‌دهد. همچنین بازیکنان به خاطر عدم نمایش یک پیام تایید بعد از کلیک روی گزینه فعال شدن بتل پس پریمیوم، از عملکرد بلیزارد انتقاد دارند.

در ادامه آدام فلچر، مدیر توسعه جامعه مخاطبان جهانی دیابلو، در توییتر اعلام کرد که توسعه‌دهندگان در حال توسعه یک به‌روزرسانی هستند تا این مشکل رابط کاربری را حل کنند و گزینه فعال شدن بتل پس پریمیوم را از حالت پیش‌فرض خارج کنند. بازی Diablo 4 هم‌اکنون روی کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد.

نظر شما درباره‌ی این اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذاید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده