نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۹

شرکت در مسابقات کارتینگ با شرک، بچه رئیس و پو در بازی ریسینگ جدید

بازی DreamWorks All-Star Kart Racing امکان شرکت در مسابقات کارتینگ با کاراکترهایی نظیر شرک، پو و گربه چکمه‌پوش را برای گیمرها فراهم می‌آورد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Bamtang Games و شرکت GameMill Entertainment بازی کارتینگ جدیدی را براساس مجموعه‌های متعلق به شرکت DreamWorks معرفی کردند. این بازی با نام DreamWorks All-Star Kart Racing برای انتشار در سال جاری برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و نینتندو سوییچ در نظر گرفته شده است.

بازی DreamWorks All-Star Kart Racing دارای کاراکترهای محبوب آثار متعلق به شرکت دریم‌ورکس نظیر شرک، بچه رئیس، هیکاپ و گربه چکمه‌پوش است. این بازی کارتینگ از انیمیشن‌های مختلفی نظیر انیمیشن Megamind (ابر ذهن)، Shrek (شرک) و How to Train Your Dragon (چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم) استفاده خواهد کرد.

درکنار کاراکترهای فوق می‌توان با پو، استاد شیفو و ببری از انیمیشن Kung Fu Panda (پاندای کونگ‌فوکار) و آسترید از انیمیشن How to Train Your Dragon در رقابت‌های DreamWorks All-Star Kart Racing شرکت کرد. در مجموع ۲۰ ماشین مسابقه‌ای در این بازی وجود دارد و هر یک از شخصیت‌ها دارای ماشین مخصوص به خود خواهند بود.

بازی DreamWorks All-Star Kart Racing دارای حالت‌های مختلفی است که از میان آن‌ها می‌توان به حالت Free Race، حالت Cups، حالت Challenge و حالت Time Trial اشاره کرد. این بازی کارتینگ را می‌توان تا سقف ۸ بازیکن به‌شکل مولتی‌پلیر آنلاین و تا سقف ۴ بازیکن به‌شکل اسپلیت-اسکرین لوکال تجربه کرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده