نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۲

اعلام تاریخ انتشار بازی Trine 5: A Clockwork Conspiracy

استودیو Frozenbyte و شرکت THQ Nordic با پخش تریلر جدیدی از تاریخ انتشار بازی Trine 5: A Clockwork Conspiracy رونمایی کردند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Frozenbyte و شرکت THQ Nordic از انتشار بازی Trine 5: A Clockwork Conspiracy در تاریخ ۹ شهریور (۳۱ اوت) خبر دادند. این بازی به‌عنوان جدیدترین نسخه از مجموعه اکشن معمایی پلتفرمر تراین برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ و کانپیوتر عرضه می‌شود. تریلر جدیدی با تمرکز روی پونتیوس شوالیه پخش شد.

دانلود ویدیو از آپارات

پونتیوس به‌عنوان یکی از کاراکترهای قابل کنترل بازی تراین ۵ از متحدانش محافظت می‌کند و در اوقات فراغت از خوردن کیک‌ها لذت می‌برد. این شوالیه به یک شمشیر و سپر مجهز شده است که اولی برای ازبین‌بردن موانع، کشتن دشمنان و به‌عنوان یک سکو مورد استفاده قرار می‌گیرد. سپر این کاراکتر نه‌تنها می‌تواند جلوی آسیب‌ها را بگیرد، بلکه به‌عنوان یک گلایدر برای عبور از شکاف‌ها، یک قایق برای برای عبور از آب و حتی بازتاب نور برای حل معماها عمل کند.

طرفدارها باید در آینده نزدیک منتظر پخش تریلرهای بیشتری برای نمایش سایر قهرمان‌های بازی Trine 5: A Clockwork Conspiracy باشند. استودیو فروزن‌بایت اخیرا اعلام کرد که تجربه تراین ۵ حداقل ۱۲ ساعت طول خواهد کشید، اما عوامل مختلفی مانند درجه سختی می‌توانند باعث افزایش این زمان شوند. این بازی پلتفرمر با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه در کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 اجرا می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده