// دوشنبه, ۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۸

نمایش مکان های متفاوت در ویدیو پشت صحنه بازی Star Wars Outlaws

در تریلر جدید بازی Star Wars Outlaws می‌توانید برخی از مراکز جنایت و شرایط اسفبار را مشاهده کنید.

در بازی Star Wars Outlaws، استودیو مسیو اینترتینمنت و شرکت یوبیسافت می‌خواهند بازیکن را در نقش کی وس، یک دزد قرار دهند که کهکشان را کاوش می‌کند؛ تا گیمر با گروه‌های متفاوت جنایتکاری و سندیکاها مثل Jabba the Hutt و طرفدارانش رو‌به‌رو شود. سازندگان به‌دنبال ارائه‌ی تجربه‌ی فانتزی کامل جنگ ستارگان هستند.

اکنون در یک ویدیو پشت صحنه، بعضی از اعضای تیم توسعه این بازی جهان-باز، لوکیشن‌هایی را نشان داده‌اند که به‌عنوان مراکز جنایت با شرایطی اسفبار شناخته می‌شوند و بازیکنان به آن‌ها سفر خواهد کرد. سیاره تتوئین، یکی از مکان‌های اصلی جنگ ستارگان که طرفداران با آن آشنا هستند. این مکان در بازی با الهام از فیلم‌های وسترن اسپاگتی نشان داده خواهد شد؛ هرچند تیم سازنده به تاریخ این مکان در سری جنگ‌های ستاره‌ای هم وفادار است.

درعین‌حال توشارا که در اولین نمایش گیم‌پلی بازی هم حضور پررنگی داشت، مکانی است که از پایه طراحی شد. این لوکیشن شامل تنوع زیست‌محیطی زیادی خواهد بود؛ از دشت‌های بادگیر گرفته تا موقعیت‌های شبیه کویر و میروگانا، شهری پرطراوت که درون صخره‌ای عظیم ساخته شده است.

تماشای ویدیو در یوتیوب

زیست‌بوم‌های متفاوت هم شخصیت‌های مختص خود را دارند. نه‌تنها گیاهان و جانوران آن‌ها خاص هستند، بلکه فرهنگ مردمشان هم متفاوت است. زندگی آن‌ها براساس مکانی که آن را خانه می‌نامند، تعریف می‌شود. تاکید زیادی بر جان بخشیدن به مکان‌ها باتوجه‌به اصالت طراحی آن‌ها و توجه به جزئیات هم وجود دارد.

بازی Star Wars Outlaws در سال ۲۰۲۴ برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده