نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۱

صداپیشگی Omni-Man توسط جی.کی. سیمونز در Mortal Kombat 1

جی.کی. سیمونز، صداپیشه آمنی-من در انیمیشن سریالی Invincible دوباره این نقش را در بازی Mortal Kombat 1 استودیو NetherRealm تکرار می‌کند.

استودیو NetherRealm در نمایشگاه San Diego Comic-Con جزئیات بیشتری از بازی Mortal Kombat 1 را در اختیار طرفدارها قرار داد و کاراکترهایی نظیر تانیا، باراکا و لی می را به نمایش درآورد. این توسعه‌دهنده از فهرست مبارزان Kombat Pack نیز رونمایی کرد که شامل کاراکتر هوم‌لندر از سریال The Boys (پسران)، کاراکتر پیس‌میکر با نقش‌آفرینی جان سینا از دی‌سی و کاراکتر آمنی-من از انیمیشن سریالی Invincible (شکست‌ناپذیر) می‌شود.

طرفدارهای Omni-Man مطمئنا از شنیدن بازگشت جی.کی. سیمونز برای صداپیشگی این ابرقهرمان محبوب در بازی Mortal Kombat 1 خوشحال خواهند شد. این خبر توسط شرکت Skybound Games در توئیتر مورد تأیید قرار گرفت. این هنرپیشه به‌خاطر صداپیشگی این کاراکتر در انیمیشن سریالی Invincible شناخته می‌شود که برای فصل دوم تمدید شده است. استودیو NetherRealm هنوز تاریخ انتشار بسته الحاقی مبارزان مورتال کامبت را اعلام نکرده است.

جی.کی. سیمونز همچنین صداپیشه ژنرال کیتریک تورم، یکی از ۳ آنتاگونیست بازی Baldur’s Gate 3 استودیو Larian است. این بازی نقش‌آفرینی در تاریخ ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ (۳ اوت ۲۰۲۳) در دسترس کاربران کامپیوتر قرار می‌گیرد و در تاریخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ (۶ سپتامبر) به کنسول پلی استیشن 5 راه می‌یابد. براساس اعلام توسعه‌دهندگان، این بازی دارای ۱۷۰ ساعت صحنه‌های سینمایی است و بیش از ۳ برابر هر سه رمان ارباب حلقه‌ها دیالوگ سینمایی دارد.

بازی مورتال کامبت ۱ در تاریخ ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ (۱۹ سپتامبر ۲۰۲۳) در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قرار می‌گیرد. پیش‌خریدکنندگان بازی Mortal Kombat 1 می‌توانند در ماه اوت به تجربه نسخه بتا بپردازند؛ درحالی‌که با خریداری نسخه‌های Premium و Kollector قادر به تجربه بازی از تاریخ ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ (۱۵ سپتامبر ۲۰۲۳) خواهید بود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده