// شنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۸

لایسنس لیگ انگلیس با EA Sports FC تمدید شد

در بازی‌های EA Sports FC شاهد حضور لایسنس رسمی تیم‌ها، بازیکنان، استادیوم‌ها، اسپانسرها، کیت‌ها و مربیان لیگ انگلیس خواهیم بود.

مجموعه شبیه‌ساز فوتبال سالانه شرکت الکترونیک آرتز از امسال دیگر با نام فیفا عرضه نخواهد شد. اما این بدان معنا نیست که بازیکنان باید نگران لایسنس‌های رسمی این بازی باشند؛ به‌خصوص در مورد لیگ جزیره (انگلیس). پیش‌تر گزارش‌ها حاکی بر این بود که EA به عقد قرارداد با این لیگ برای لایسنس آن در بازی خود نزدیک بود. اکنون اعلام شده است قرارداد طولانی‌مدت بین دو طرف ادامه‌دار خواهد بود.

پس در بازی EA Sports FC 24 و دیگر بازی‌های آینده این سری شاهد حضور لایسنس رسمی Premier League درکنار تمامی تیم‌ها، استادیوم‌ها، بازیکنان، کیت‌ها (لباس ورزشی تیم‌ها)، اسپانسرها و مربیان آن خواهیم بود. همچنین EA Sports و لیگ انگلیس با یکدیگر روی برنامه‌های اجتماعی مثل EA Sports FC Futures کار خواهند کرد که باعث ابتکارات در مدرسه فوتبالی و سرمایه‌گذاری در امکانات پایه خواهد بود.

بازی EA Sports FC 24 در تاریخ ۲۹ سپتامبر (۷ مهرماه) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده