نویسنده: فراز پاشایی
// شنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۲

حضور کاراکترهای هوم لندر و پیس میکر در بازی Mortal Kombat 1 تایید شد

سازندگان بازی موردانتظار Mortal Kombat 1 با پخش تریلر جدید از کاراکترهای حاضر در Kombat Pack این اثر رونمایی کردند.

در جریان جدیدترین اخبار بازی، استودیو بازی‌سازی ندررلم جدیدترین تریلر بازی Mortal Kombat 1 را با تمرکز روی معرفی و نمایش شخصیت‌های حاضر در Kombat Pack این اثر پخش کرده است. در فهرست موردنظر اسامی کاراکترهایی مثل هوم لندر از سریال The Boys، پیس میکر از The Suicide Squad و Omni-Man از Invincible را مشاهده می‌کنیم.

هم‌چنین در کنار شخصیت‌های نام‌برده، سه کاراکتر Quan-Chi ،Ermac و Takeda نیز به نسخه جدید این سری بازی مبارزه‌ای پیوستند. فراموش نکنید که برخی از شخصیت‌های معرفی‌شده برای مورتال کامبت ۱، در قالب محتوای پس از عرضه در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. شما عزیزان در ادامه می‌توانید تریلر موردنظر را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

هما‌ن‌طور که شما عزیزان در این تریلر تقریبا یک دقیقه‌ای تماشا کردید، طراحی شخصیت‌های هوم لندر و پیس میکر براساس نسخه‌های لایو اکشن این دو کاراکتر صورت گرفته است.

از طرف دیگر نیز باید باید بدانید که سازندگان این اثر در کنار پخش ویدیو، تریلر دیگری را نیز منتشر کردند. ویدیو موردنظر بخشی از گیم پلی سه شخصیت Li Mei ،Tanya و Baraka را در مبارزه به نمایش می‌گذارد؛ تا مهارت‌های‌شان را ببینیم. شما عزیزان در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Mortal Kombat 1 در تاریخ ۱۹ سپتامبر سال جاری میلادی (۲۸ شهریور) برای کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

نظر شما عزیزان چیست؟ چه انتظاراتی از این اثر دارید؟‌ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده