// جمعه, ۳۰ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۱

سقوط نمرات کاربران به Diablo 4 پس از انتشار آخرین پچ بازی

پس از نارضایتی بازیکنان از آخرین پچ Diablo 4، نمرات کاربران این بازی در وبسایت متاکریتیک شدیدا کاهش یافته است.

بازیکنان Diablo 4 از آخرین پچ این بازی اکشن نقش‌آفرینی رضایت ندارند. زیرا بازی را از برخی جهات کلیدی به اصطلاح نرف کرد یا قدرت آن‌ها را کاهش داد؛ از مواردی مثل دمیج آسیب‌پذیری و دمیج حیاتی (Critical) تا میزان XP دریافتی از هیولاهای سطح بالاتر. کاربران نمی‌توانند در وبسایت بتل دات نت نظرات خود را ثبت کنند. در نتیجه آن‌ها بخش نمرات کاربران بازی در وبسایت متاکریتیک را مورد هدف قرار داده‌اند.

در زمان نگارش مطلب، روی پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی، یوزر اسکور بازی به ۲.۵ و ۲.۸ کاهش یافته است. نمره مردمی نسخه ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس هم معادل ۴.۲ است. حتی نسخه‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 هم از این نمرات در امان نبودند و میانگین نمرات ثبت‌شده‌ی کاربرها برای این دو نسخه معادل ۴.۴ و ۴.۰ است. درست است که برخی افراد در حال ترول کردن هستند، اما در ساب‌ردیت دیابلو ۴ و فروم‌های رسمی هم میزان زیادی نارضایتی دیده می‌شود.

گفتنی است سیزن اول بازی با نام Season of the Malignant از ساعت ۲۰:۳۰ دیشب شروع شد. امروز هم سازندگان در برنامه Campfire Chat درباره تغییرات صحبت خواهند کرد. در این بین حذف الزامات سطحی World Tiers لول ۳ و ۴ و رفع کاهش نرخ Aberrant Cinders در Helltides به‌خاطر یک باگ، از موارد تاییدشده برای آپدیت هات‌فیکس بعدی هستند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده